vineri, 9 noiembrie 2012

In my mailbox ( omg! :)) )

Hello! :)
Iuhuuu, petrecem, ca azi e vineri!
Intai, imi pare rau ca nu am mai fost asa activa. Vara postam de minim 2 ori pe zi, iar acum nici macar o data la 2 zile nu o mai fac.
Faza e ca in ultimele 3 zile am dat test la geografie, mate, fizica si istorie. Am avut mult de invatat si chiar nu am mai putut sa postez.

Nici postarile IMM nu au mai aparut asa de des. Nu pentru ca postasul a fost obosit ( chiar nu a fost! ), ci pentru ca timpul nu imi permitea sa mai stau si eu 5 minute in fata calculatorului.

Daar, va pregatesc surprize mari de Craciun! Muahaha!
Gata cu vorbaria. Ceea ce am primit eu saptamana asta *scuzati calitatea*...


Frumusetea asta pe care mama a pus ochii si pana nu o citeste ea, nu mi-o da! :))
E vorba de Wellesley Wives, de Suzy Duffy. E superbaaaaaa <3


Siiiiii, minunatia saptamanii: "The Hunting".
O ador. Vedeti recenzia primei carti, "The Repossession", pe blog.


Mi-am precomandat "Trezita in zori" de C.C.Hunter. Uh, genial primul volum.
Si am castigat pe blogul Mythical Books vol. 11 din seria Vampirii Sudului.


De la o prietena - Andreea - am primit cu imprumut cartile Tacere de Becca Fitzpatrick (de unde am imprumutat si primele 2 volume ale seriei - ce sa zic, tipa are gusturi!) si cartea "Un sarut la miezul noptii".
Sunt dragute, asa-i? <3


Spre recenzie am primit cartea The Mermaid Collector de Erika Marks. Pare foarte draguta.
Abia astept sa ma apuc de ea.
Si coperta e superba.:x


De la Tammara Webber am primit cartea Easy.
Thanks God, ajung si eu sa citesc cartea despre care am auzit foarte multe. Sper sa nu ma dezamageasca si abia apuc sa ma apuc de minunatia asta. Arata asaaa bine! Si am si semnatura...<3


Si ultimele, dar nu cele din urma...primele doua volume scrise de Joel T. McGrath.
Prima coperta ( dreapta ) arata asaaa bine!
Abia astept sa ma apuc de serie, pentru ca am mari asteptari de la ea. Prezic ca o sa-mi placa.


Si abia acum realizez...wow! Cate carti, doar intr-o singura saptamana! Sarut la miezul noptii nu am mai prins-o, pentru ca eram prea aproape de teanc. Oricum, sunt mai multe carti decat ma asteptam.

That's all.
Voi ati mai primit ceva interesant? :o3

2 comentarii:

  1. Waa, a venit Mosul mai repede <3 De-aici sunt cel mai curioasa in legatura cu Easy si Tacere :> Abia astept sa vad recenziile. Si, Dumnezeule, Trezita in zori de zi chiar e mare :))

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza