luni, 12 noiembrie 2012

5 zile, 7 e-bookuri gratuite!

Buna, prieteni.:)

Cameron Jace, autoarul cartilor din minunata serie "The Grimm Diaries", adica asta:


ofera timp de 5 zile, cartile lui, in varianta kindle, gratis!

Adica ideea e super tare si, daca urmariti blogul lui, puteti face rost de intreaga lui serie pluuus:


Genial, asa-i?
Tot ce trebuie sa faceti e sa urmariti blogul lui Cameron Jace si in continuare vedeti voi!

Eu una o sa profit de ocazia asta, pentru ca suna ataaat de bine cartile lui! Plus ca le mai primesti si gratis, in schimbul a nimic...
Voi ce credeti? Vi le veti lua?

2 comentarii:

  1. Daa <3 De cand am vazut copertile alea geniale, nu mi-a mai pasat despre ce sunt, am zis ca trebuie sa fie ale mele :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, cred ca mi le voi lua. Daca e sa ma iau dupa coperta, desi nu e cel mai bun mijloc de a judeca o carte, par toate deosebit de interesante. :)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza