miercuri, 28 noiembrie 2012

In my mailbox! ^.^

Hello, guys!
Cum o mai duceti?
Hai ca mai avem putiiiiiin putin si scapam de scoala :x
Intre timp, uitati ce am primit eu...


Autoarea Suzy Duffy mi-a trimis cartea ei, Wellesley Wives, pentru recenzie.
Insa mi-a trimis si niste swaguri separate, care sunt superbe <3 Ador brelocurile si semnele si scrisoarea de la ea e foarte draguta.
Sper sa ma apuc cat de curand de carte :)


Am castigat la un blog tour un mic pachet de swaguri ce include un sticker, un semn de carte si un pliant cu primele 3 pagini ale cartii.
God, daca citesti primele 3 pagini, o sa regreti. Te lasa asaaa...in pura agonie.
Sunt semnateee <3


Tot la un concurs din afara am castigat si cartea "Beyond", semnata.
Dar e a treia carte din serie. Hmm, sper sa fac rost de primele 2 cat mai repede.


Si cartea Bone Dressing, pe care am primit-o prin intermediul BookDepository. Autoarea a cumparat-o pentru mine <3
Alaturi de ea a venit si un semn de carte de la BD cu...calorii!
lol :)) E un semn!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Voi ce ati mai primit in ultimul timp? ^.^

4 comentarii:

  1. Ioooi, ce drăguţenii aai :X Eu n-am mai primit swaguri de ceva vreme :3
    Lectura placuta, scumpoo >:D< Bone dressing pare asa irezistibila :>

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe carti! Si ce chestiute dragalase. :X
    Lectura placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow!! Ai primit niste chestii foarte dragute <3 Lectura placuta!! Ce bine arata Beyond @-) ~~

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza