joi, 29 noiembrie 2012

Maratonul Sarbatorilor! :)

Nota: toate premiile vor fi trimise cel tarziu in ianuarie, 2013.

Ho, ho, ho! :))

Stiu ca in ultimul timp nu am mai venit cu concursuri, daaar, in luna decembrie recuperez!
O sa fie concursuri fulger, concursuri de toate felurile, cu carti in format e-book, paperback si swaguri.

Cred ca voi posta un concurs in fiecare zi mai speciala 
[Mos Nicolae, Mos Craciun etc (trebuie sa ma uit in calendar! :)) )].
Dar oricum, sa va asteptati oricand, pentru ca intru in fortaaa!
Poate chiar vom face zilnic, timp de o saptamana, concursuri fulger.
Sa vedem, depinde cum ma organizez. Sper sa si pot intra la momentele potrivite.
Vreau pareri! Ce credeti?
Si ce fel de concursuri preferati?
Random, de creatie (nu prea o duc eu bine cu ele, dar in fine), cu vot, mai multe fulger...?

Si nu uitati sa mai veniti pe aici, voi actualiza pagina cu fiecare concurs adaugat! Unul foarte dragut vine in cateva zile, cu 3 carti in engleza.
Dar nu va stric surpriza, sa aflati voi direct! :))

Click pe linkurile de mai jos:

 Concurs de Mos Nicolae! 4 - 7 decembrie

Concurs fulger - 150 followers
Concurs Libris! 7 - 20 decembrie
Concurs fulger  
 Concurs - comenteaza & castiga
Concurs in Ajun
Concurs Cicada <3 


Sii asta e banner-ul facut de mine.
Mda, stiu, it sucks, dar nu ma pricep la editat si am vrut sa avem si noi un banner! :))

A, si pentru ca maine nu voi posta pe blog, cel mai probabil, le zic tuturor Andreilor si tuturor Andreelor la multi ani.^.^

6 comentarii:

  1. Cat de dragut din partea ta! Asteptam cu nerabdare concursurile. :)
    Eu una as prefera concursuri random sau fulger, nu prea le am cu cele de creatie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim mult pentru concursuri!:D Eu as prefera concursurile fulger sau random pentru ca nu prea ma pricep la cele de creatie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place banner-ul, e foarte holiday-ish! :D Mie imi plac foarte mult concursurile de creatie, dar si cele random :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept <3 Mi-ar placea un concurs de fotografie sau random :3

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine!! Chiar am chef de concursuri, de creatie imi plac cel mai mult, desi si random si fulger chiar ma gandeam ca toate concursurile o sa fie acum de sarbatori si de iarna si asa mai departe :) abia astept sa incepi!

    RăspundețiȘtergere
  6. bannerul e dragut.nu are nimic in neregula.nu vreau concursuri fulger pentru ca primesc newsletterul mereu tarziu:(

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza