sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Mai e cineva pe aici?...

Hei, ma gandeam, dupa ce am citit postarea de pe blogul Danielei,
...daca mai e cineva pe aici.

Simt ca sunt singura prin zona. Doar vreo doua persoane - se stiu ele - mai comenteaza uneori. Dar in rest, postarile pentru cine sunt?!

Acum cateva zile, nu era nimeni pe blog. Nici un comentariu, nici o parere.
Brusc, am facut niste concursuri fulger. Dar normal, ca acolo veniti toti gramada.
Adica, no offense, dar cititi ce scriu eu? E cam nasol sa fiu abandonata in singurul loc in care ma simt eu bine, mai in largul meu. Singurul loc in care pot sa vorbesc libera despre carti, autori si bloguri fara ca cineva sa isi arunce ochii peste cap si sa scuipe un " tocilara ", este blogosfera.

Oricum, vroiam doar sa stiu daca mai e cineva pe aici. 
Si daca puteti sa-mi spuneti daca am gresit eu cu ceva, daca postarile mele sunt plictisitoare...
orice.

Mersi.:)

 

20 de comentarii:

  1. Eu am tot citit ce ai scris si cred că s-a și văzut... adică am comentat pentru că iți ador blogul. Dacă tu te plangi măăi Sabryy eu ce să mai zic? Când postez am vaga impresie că vorbesc singură! =))
    Eh, măcar pentru mine rămâi aici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am remarcat ca tu ai comentat! :))
      Pentru tine raman, raman! :P

      Ștergere
  2. Hmm, nu stiu cat de importanta e prezenta mea pe aici, si aia destul de rara :))))
    Stiu si eu cum e aia cu ''tocilara'' :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chill out, kido :* Eu ce să mai zic de faptul că nu mai primesc nici măcar un comm decât din an în Paşte ?!:)) Cred că şcoala e de vină şi nu noi..
    Continuă să scrii, pistrui :*:* Contează să ne simţim bine :p:*

    RăspundețiȘtergere
  4. normal ca mai este cineva,postarile tale nu sunt delloc plictisitoare,continua sa scrii,noi ne simtim bine in preajma ta;))

    RăspundețiȘtergere
  5. In mare parte pe toate blogurile apar aceleasi stiri despre carti si doar recenziile sunt diferite.Parerea mea.Si cred ca toata lumea stie ca unde sunt concursuri vine lumea.De ce sa fim ipocriti?Tu oare comentezi la toate postarile unor bloguri?
    Sper sa nu te superi pe mine,insa stiu ca este aiurea situatia,insa asta este adevarul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu postez stirile decat foarte rar, din cate ai vazut. Asta pentru ca stiu ca toata lumea le posteaza.

      Nu, eu nu comentez pe foarte multe bloguri, dar sunt fidela unora.:)

      Ștergere
    2. Vorbeam mai in general,caci problema cu ,,vorbaria'' (am spus asa ca ssa nu fac o cacofonie:)):">] este peste tot.Fideli cred ca suntem multi dintre noi ,unor bloguri(fb,gfc&co] caci astfel nu as fi ajuns nici eu aici.Si poate depinde si de propietarii blogului si de comentatori.Sigur ca ai prieteni in blogosfera care iti sunt alaturi orice ar fi.Asa si eu de exemplu comentez mereu la blogurile unor cunostinte.Cred ca tine si de asta.Eu doar mi-am spus o parere si sper sa nu te superi si sa intelegi ce am spus.Sa intelegi ca nu este nici vina ta.

      Ștergere
    3. Eu apreciez parerea sincera! ^.^

      Ștergere
    4. Ok.Sper chiar sa crezi in ce spui:D.Mie una chiar nu imi plac scuzele.Eu am spus iin ,,fata'' ce a,m avut de spus.:-s

      Ștergere
  6. Hello hello! :* Iarta-ma ca nu am mai trecut pe aici, si stiu ca nu era nevoie de o astfel de postare pentru a comenta, insa crede-ma ca am fost soo busy cu scoala :(. Stii tu cum e, primul an de liceu... na, problemele sunt altele, mai mari, mai complicate.
    Asa sunt si eu...cand vad ca la recenzii abia comenteaza 3-4 persoane, iar la concursuri e full. :( Na, asta e.
    Te-am pupat!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  7. da e!nu7 e vorba ca nu-mi place ce scrii sau nu ma intereseaza,ci ca sunt foarte obosita,citesc totul in fuga si nu am timp nici chef sa-mi storc ultima picatura de energie comentand.sper sa ma intelegi si sa nu te superi pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Scumpa mea, încetează să îţi mai faci griji >:D< Şi eu îmi pun astfel de întrebări uneori, dar ştiu că sunt multe persoane care citesc articolele, zâmbesc, dar nu au timp sau imaginaţie să lase un feedback, însă vizitele lor repetate sunt răsplata. Eu sunt aici şi te susţin, şi sunt convinsă că nu sunt singura care îţi iubeşte blogul. Deci fii strong şi nu lăsa amănunte de genul ăsta să te oprească :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Prezent! Aici si eu, chiar daca mai tarzior, nu las eu blogurile bune!

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga, cum sa nu fie nimeni?! Tu ai pana acum 15389 vizualizari! Sti cate am eu?! 220! :( Eu sunt prezenta la datorie! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Well, multumesc pentru toate cuvintele frumoase, m-ati mai incurajat umpic :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Draga Sabryy, nu ar trebui sub nicio forma sa pui la suflet sau sa te demotivezi din cauza asta. Eu una nu prea comentez la postari, dar citesc ce scrii si sunt la curent cu ce se petrece pe blog, si sunt sigura ca sunt multi care fac la fel. Oricat de impatimita ar fi lumea dupa concursuri, ma indoiesc ca poti da Follow prin Gfc si apoi sa ignori complet blogul. Nu urmaresti chiar orice blog care organizeaza concursuri, ci cauti sa ai cat de cat un minim de tangenta.

    Pe langa asta, pune-te si in situatia altor cititori, care poate nu au la fel de mult timp la dispozitie. Cand intri pe Blogger si gasesti 20 de recenzii la carti de care nu ai mai auzit niciodata, parca nu prea ai chef sa intri sa comentezi la fiecare, tinand cont ca poate nu vei ajunge sa citesti niciuna din ele. Cand vezi 10 bloggeri care posteaza fotografii ale cartilor primite, parca iti e prea lene sa stai sa le urezi tuturor lectura placuta. Dar atunci cand apare un concurs, mai capeti si o motivatie. Si acum fii sincera: nu te inscrii si tu la concursuri pe bloguri pe care nu esti activa?

    Poate ca tie ti se pare blogul pustiu, dar eu il vad ca unul dintre cele mai active bloguri de literatura pe care le cunosc.
    O seara frumoasa iti doresc. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt sincera: si eu particip la multe concursuri. Si nici nu pot sa spun ca sunt o comentatoare inraita, dar parca m-am simtit umpic abandonata pe aici! :))

      Ștergere
  13. Of cat mi-as dori sa fiu in lcul tau deabi imi gasisem si eu un hobby adica cititul cand brus lumea mi s-a prabusit in cap.Am renuntat in mare parte si la citit nu de alta dar am o gramada pe cap ... mai sunt 6 luni ...o sa se mute prietenul la mine in oras eu as vrea sa ma mut cu el si la bloguletul meu am cam renuntat nu m,a intelege gresit nu renunt la pasinui pentru el ci din simplu motiv ca sunt pe picior de plecare nu imi vine sa mai fac nimic deabi ma trezesc dimineata plus certuril;e in familie ect ...deci situatie complicata la mine cea mai urata chestie ,este sa astepti macar daca ai sti un raspuns clar ar fi ok dar asa sunt total lipsita de viata sfatul meu este sa continuii sa scri este hobyul tau si nu stii pana cand te mai poti bucura de el

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza