vineri, 5 iulie 2013

Recenzie [si vlog]: What's Left of Me de Kat Zhang

Recenzia NU contine spoilere ^_^

Hibrizii nu au ce cauta in SUA. Eva ar fi trebuit sa dispara demult, insa nu a facut-o, iar totul trebuie tinut secret. Insa cand sunt descoperite, cele doua suflete iau parte la o aventura ce e departe de imaginatia lor, punandu-le viata in pericol. Pentru ca sunt hibride si, ca si ceilalti copii din clinica Nornand, sunt acolo pentru a face parte dintr-un experimente ce le poate schimba viata, dar le-o si poate distruge. Insa Addie si Eva fac tot posibilul pentru a evada din acel loc, dupa ce singurul lucru pe care puteau conta - familia - le abandonat, lasandu-le la voia sortii si crezand minciunile spuse de guvern.

Nota mea: 5/5!!

O carte perfecta! Aventura, suspans, umor si mister, toate incorporate intr-o poveste deosebita si originala, relatate prin intermediul superbului scris al autoarei. 'What's Left of Me' este o carte care mi-a lasat o parere foarte buna despre ea si care mi-a ridicat asteptarile pentru al doilea volum care sunt sigura ca nu se va lasa mai prejos. Iar Eva, un personaj atat de special!

Nu a existat nici un moment din intreaga carte in care sa te plictisesti si in care sa vrei sa pui cartea jos. Actiune a fost prezenta mereu acolo, iar vocea Evei - sufletul mai slab - mi s-a parut foarte reala. Am simtit ca sunt alaturi de ea si ca ma aflu chiar eu in corpul ei, alaturi de Addie, fiind constienta de fiecare lucru, insa fara sa pot face ceva. Mi s-a parut foarte nedrept faptul ca Addie putea sa faca ce voia, iar Eva, nu, insa nici Addie nu a fost o sora rea si, pana la urma, am ajuns sa o plac - chiar daca, la inceput, ma enerva. Totusi, personajul meu preferat ramane Ryan. Nu am sa zic de ce.:)

Per total, cred ca v-ati prins cat de obsedata sunt fata de cartea asta. Cartea anului 2013, pentru mine.

Update: am gasit si un trailer, daca n-ati inteles nimic de la mine! :D