vineri, 12 iulie 2013

Maraton de lectura: ziua 4


Ziua a patra nu a fost tocmai excelenta pentru mine; aproape (!!) am intrat intr-un 'reading slump' cu Matase si Sabie, care ma seaca de parca ar fi o zi caniculara. Mai am doar vreo 140 de pagini, dar chiar nu vreau sa mai continui cartea asta. Evident, nu o sa o las asa, dar cred ca o sa o continui dupa maraton. Inceputul chiar a fost OK, mi-a placut, dar a devenit copilaroasa si naspa.

Oricum, m-am apucat de Mizerabilii, de Victor Hugo. Am zis eu ca nu ma apuc de literatura clasica in maraton, insa cum lucrurile mergeau destul de prost, am zis 'de ce nu?' si este asa aaaa (aaaa insemnand foarte buna!). Imi place mult de tot scrisul autorului si, cum clasicii nu-s chiar pasiunea mea, m-a uimit ca mi-a placut. Am citit doar seara, de la ora 11, pana la 2 (banuiesc ca nu se pune ca ziua de joi, dar... who cares?), cu un tantar bantuindu-mi creierii.

Pagini citite: 123 + 3 (haha, am citit si 3 din Matase si Sabie...)
Pagini citite in total: 912
Carti terminate: 1

Noua sute de pagini in 4 zile? Am crezut ca am citit mai putin! Deci nu e pierduta batalia...
Voi cum o duceti?

6 comentarii:

  1. Eu am citit 939 de pagini si eu am intrat in reading slump astazi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu după 5 zile de maraton am ajuns la 948 de pagini citite. Nu mă așteptam să reușesc să citesc atâtea atunci când m-am înscris.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am citit până azi 1300 și ceva. o.o Ăă, sper să ajung măcar la 2000 până duminică.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza