joi, 4 iulie 2013

Recenzie: Chemarea Ingerului de Guillaume Musso

Recenzie

Jonathan, un fost chef si Madeline, o fosta politista, acum florareasa, se ciocnesc in aeroportul din NY, unde, accidental, isi schimba telefoanele intre ei. Avand modele identice, acestia au o surpriza cand, la destinatii diferite, afla ca (,) continutul telefonului lor este total diferit. Insa amandoi ascund cate un secret si, invadandu-si unul altuia intimitatea, cei doi incep sa se cunoasca fara ca macar sa fi vorbit vreodata. Jonathan afla despre cazul care i-a distrus cariera fostei politiste, iar Madeline scoate la iveala intorsatura pe care a luat-o casatoria lui Jonathan. Acestia afla ca sunt uniti intre ei printr-o coincidenta de care depinde viata unei fete si numai intalnirea celor doi ii poate conduce la salvarea lui Alice, fata in cauza.

Nota mea: 5/5


Parerea mea

Chemarea ingerului de Guillaume Musso a fost o carte superba, plina de intorsaturi de situatii si secrete. O aventura din care nu-ti doresti sa iesi.

Judecand dupa aparente, romanul lui Musso pare o simpla poveste de dragoste. Insa este foarte imprevizibila si te tine in suspans - pe mine sfarstul m-a tinut fara suflare! As numi acest roman mai degraba unul de actiune. Si cum eu nu prea sunt adepta romantismului, mi-a picat tot mai bine. Mi s-a parut chiar mai reusita decat 'Fata de hartie'.

Ceea ce nu mi-a placut mie e faptul ca, exact ca in 'Fata de hartie', aceasta a avut cuvinte netraduse din limba engleza. Pentru mine nu a fost o problema, dar atunci cand i-am dat-o bunicii sa o citeasca, a fost nevoita sa ma intrebe cateva lucruri, iar asta in nici un caz nu ar fi trebuit sa se intample cu o carte aparuta in Romania. Daca traduci o carte, tradu-o cum trebuie, in limba romana!

Insa traducerea nu are nici o legatura cu romanul lui Musso, iar mie mi-a placut extrem de mult acesta. Crima, tradari, suspiciuni si rapiri, plus intorsaturi de situatie si o mica poveste de dragoste, spre sfarsit, a facut aceasta carte tocmai buna pentru o zi calda de vara.^^

  • Recenzia face parte din campania “Citeşte şi căştigă cărţi pe viaţă din colecţia Strada Ficţiunii”, iniţiată de Editura ALLFA, parte a Grupului Editorial ALL.

3 comentarii:

  1. Guillaume este așa un autor bun!
    Îți recomand și ”Vei fi acolo?”. Superbă recenzia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...nu stiu, 'Vei fi acolo' mi se pare prea romantica. Dar si cu asta a fost la fel, deci poate am sa o incerc.

      Ștergere
  2. Frumoasă recenzie! :)
    Pare interesant romanul. Şi pe mine m-a tentat odată să mi-l cumpăr, însă m-am gândit că va fi prea siropos. Oricum, e pe lista de dorinţe. :))

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza