duminică, 28 iulie 2013

Shine on award

1. Pune imaginea pe blogul tau.


2. Mentioneaza persoana care te-a nominalizt.
Simona, Leontina, TheoRyaMarya multumesc mult! :*

3. Spune 7 lucruri despre tine.
Abia am spus 7 lucruri, si mi-a fost greu sa le scot si pe-alea. Sunt o persoana prea simpla.:))
1. Sunt indragostita de unul dintre cei mai urati baieti pe care-i cunosc. (cat de ciudat suna asta?!)
2. Sunt obsedata sa nu ma ingras, dar tot mananc mult.
3. Mi-as da 10 ani din viata ca sa o le intalnesc pe Kelley Armstrong, Charlaine Harris si J. K. Rowling. Daca as intalni-o pe cea din urma, probabil as rapi-o si as obliga-o sa continue seria HP.
4. Nu am dormit deloc de 48 de ore pentru ca am un tantar in camera. What?
5. Am dat la schimb cartea 'Mai las-o moale cu fantomele' pentru ca nu mi-a placut, dar acum imi e dor de ea.
6. Booktuber-ul meu preferat e Katytastic.
7. Pot sa presimt cand o sa mi se intample ceva rau (bine, uneori sunt doar paranoica).

Blogurile carora le dau mai departe leapsa:
Niahara's World of Books
Bianca2b
Noi 2 si un blog
Meduza Blanda
Jurnalul unei pustoaice
Addicted to books
Anddea
Pagini Marcate
Lissa's Corner

Nu stiu 6 bloguri carora sa le mai dau leapsa, mai ales ca unii ati facut-o deja.:D

3 comentarii:

  1. eu am făcut-o, mersi.
    Ea e și booktuberul meu preferat!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu o ador pe kaytastic, dar trebuie sa recunosc ca imi place si mai mult books&quills <3

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza