duminică, 14 iulie 2013

Concurs de fidelitate!

M-am hotarat sa dau startul unui concurs de fidelitate. Este unul foarte simplu si corect. ^^

Regulile
-se pune un singur comentariu per postare
-se pun doar comentariile lasate la postarile din intervalul 14 iulie - 14 august

Premiile:
Primul loc un pachet surpriza cu swag-uri si 10 ebook-uri de mai jos.
Al doilea loc 5 ebook-uri.
Si al treilea loc 2 ebook-uri.:)


 
























Cred ca ati observat ca am facut o rubrica saptamanala in care dau ebook-uri. Ei bine, acestea nu vor ajunge in acea rubrica :) Cine doreste sa se inscrie, trebuie sa lase un comentariu mai jos cu numele cu care va comenta de-a lungul lunii si cu modul in care imi urmareste blogul (Networked Blogs, email, GFC...).

8 comentarii:

  1. Nume si GFC : Anca Maria
    Sper sa castig si eu ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Voi comenta cu numele Andreea T.
    Te urmaresc prin e-mail: toderoiuandreea@yahoo.com
    Super concursul!! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumim pentru concurs! :3
    Numele GFC: Maria
    E-mail: bird_of_decadence@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nume si Gfc: Andreea Ilie
    deea_princes95@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Omg, Veronika s-a hotărât să moară. Eu oricum comentam... dar chestia aia o vreau prea mult.
    Și ăă, eu plec ultima săpătămână din iulie. Ce fac?!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza