miercuri, 3 iulie 2013

Dead series #1

Am vazut ca toata lumea a venit cu rubrici noi si misto si ma gandeam ca eu nu am mai facut o rubrica de... niciodata, cred. Asa ca am stat si mi-am stors creierii si am venit cu una.
Inn aceasta rubrica voi vorbi despre continuarile care nu au aparut in Romania de la cartile care au aparut. Adica, a aparut vol. 1 din nu-stiu-care-carte, dar restul nu. Asta e cel mai enervant! 

Astazi am sa vorbesc despre seria Eve, de Anna Carey. Primele doua volume au aparut si le-am citit. Daca nu ma insel, Editura Leda le-a publicat in tara in aceeasi zi in care au aparut si in strainatate. Foarte tare. Bine ca s-au decis sa nu mai faca asta si cu ultimul volum din serie!



















Astept vol. 3 de mai bine de 6 luni, pentru ca al doilea a fost asaaa frumos si chiar sunt curioasa in legatura cu sfarsitul. Eu una sper sa fie epic.


Voi ati citit Eve? Daca da, cum vi s-a parut?
Si daca nu, eu o recomand din suflet! Vol. 1 nu este asa bun, dar al doilea mi-a intrecut asteptarile cu mult.

4 comentarii:

  1. Alte dead series: Saga lui Darren Shan, Fablehaven (cat imi placea asta cand eram mica!), Misterioasa societate Benedict, Carcera, Vraja Fatala, Pecetea Runelor, etc etc

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am citit doar primul volum din eve, mi-a palcut mult...acum ca aflu ca nu vor mai publica volumul 3 nici nu ma chinui sa caut volumul 2 :)) daca tot nu voi afla cum se termina nu sunt curioasa nici de mijloc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ă, eu am citit doar primul volum undeva vara trecută pe la ora 3 noaptea. Sper să fac rost de al doiea curând.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza