vineri, 5 iulie 2013

Dead series #2

Graaaaaaaaaaaaah!
Am primit, acum un an, de ziua mea, o carte cadou. Era una care parea destul de ciudata si nu credeam ca am sa o citesc vreodata, insa am zis 'de ce nu?!' si am citit-o. Si a fost asaaa buna. I-am dat nota maxima, pentru ca a fost o carte superba, plina de mister si suspans, care m-a tinut ca pe ace pana la ultima pagina. Vreti sa stiti despre ce vorbesc?

Setea de Carrie Jones


A aparut la Rao cu in urma cu un an jumatate si da, stiu ca am pretentii mari, dar ma gandeam ca o sa continue cu aceasta carte! Adica sunt patru carti aparute in serie si eu as muri, numai sa citesc continuarea (cam imposibil :-?). Dar nu trebuie sa am pretentii de la Rao, adica stiu cat de 'seriosi' sunt.

Voi ati citit Setea? Pentru ca trebuie sa o faceti! <3

2 comentarii:

Parerea ta conteaza