luni, 8 iulie 2013

Maraton de lectura - ziua 1


Prima zi din maratonul de lectura s-a cam incheiat, poate ca am sa apuc sa mai citesc putin, dar m-am gandit sa vin acum cu update-ul. A fost o zi chiar buna, in opinia mea, si sper ca asa va fi si mai departe ^^

Pagini citite: 237
Pagini citite in total: 237
Carti terminate: 0

Astazi am citit 'Inainte sa adorm' de S. J. Watson si cartea asta imi place foarte mult, desi are mari defecte (o sa intru in detaliu in recenzia pe care am sa o fac). Am ajuns la jumatatea ei, asa ca maine sper sa o termin. 


Voi ce ati citit astazi?

3 comentarii:

  1. Si eu am citit cam la fel de multe pagini :>

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăguț! Am făcut și eu postarea cu ce am citit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut 'inainte sa adorm' mai peste tot in ultima perioada, chiar sunt curioasa sa iti citesc recenzia! Sper sa reusesti sa o termini!:)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza