luni, 8 iulie 2013

Awww. Nominalizare!

Am primit o nominalizare de la Alexandra, de pe Niahara's World of Book, pentru trei premii. Iti multumesc mult! :*

Trei reguli insotesc aceste trei premii, si acestea sunt:
-sa afisam premiile
-sa nominalizam 15 bloguri
-sa spunem 7 lucruri despre noi

Premiile sunt:


Cele sapte lucruri pe care nu (cred ca) le stiti!
  • am trei pisici, dintre care doua au iubiti, deci sunt in total 5
  • cel mai mult imi place sa citesc in cada plina cu apa (nu ud foile!)
  • mi-e frica de tantari, gen e o fobie a mea
  • imi doresc al naibii de mult sa devin chirurg
  • daca as putea, as manca in fiecare zi numai paste
  • mi-a luat foarte multa vreme pana sa-mi dau seama cine e prietena mea adevarata - trei ani.
  • mi-e foarte frica de esec. in orice.

Nu am sa nominalizez pe nimeni, pentru ca blogurile care imi plac mie mult au fost deja nominalizate.  Nu stiu de blogul Simonei si al Ancai. Daca nu le-ati primit inca, le primiti de la mine ^^

5 comentarii:

Parerea ta conteaza