duminică, 20 ianuarie 2013

Superrr! x_x

Hei, ce mai faceti?
Nu am nici umpic de inspiratie si asta ma macina ingrozitor x_x M-as duce sa fac si eu ceva cu viata mea, dar momentan sunt blocata.

Ieri, la basket, o fata a intrat in mine si eu am alunecat, rasucindu-mi glezna. Si iata-ma acum, cu Harry Potter in brate si cu piciorul pe monitor, chinuindu-ma sa scriu. Nici temele nu mi le-am facut, pentru ca cel mai probabil, maine nu voi ajunge la scoala. As fi foarte recunoscatoare pentru acest incident daca as putea, nu stiu, sa fac orice?! :))

Ei, macar mainile nu imi sunt afectate si tocmai m-am apucat de Harry Potter si Talismenele Mortii, care a inceput cu... cu moartea unui personaj atat de important! Tac, nu spun nimic. Dar acum nici nu vreau sa mai continui, pentru ca probabil voi izbucni in plans. Mda, e cam nasol cu cartile astea.

Si cum stateam singura si neajutorata in fata calculatorului, m-am gandit sa ma uit la un nou serial - sunt la zi cu toate serialele de pana acum -, anume Anatomia lui Grey. Am vazut primul sezon cu mult timp in urma, insa cum eu sunt innebunita dupa George, m-am apucat din nou si aproape am terminat si sezonul 2. Ce poate face singuratatea din oameni?!

A, si vedeti ca in februarie apare "Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere". Ce lung e titlul.=))
Oricum, ma bucur ca a fost pastrata superba coperta originala. Abia astept sa-mi precomand cartea de la editura Epica.


2 comentarii:

  1. Uu, vreau și eu cartea. Eu sigur merg mâine la școală cu toate că de la ultima oră de sport ma doare coloana ca altceva. o.O
    Atunci, lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  2. Însănătoşire grabnică :D Şi dacă stai acasă profitttăăă cât poţi de mult de asta :)).
    Hmm,e foarte popular serialul ăsta,dar nu m-aş apuca de el pentru că are muulte sezoane şi mi-e teamă că n-am să-l termin :))
    Oricum,lectură plăcută!:D

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza