joi, 24 ianuarie 2013

Moderator si wtf??

Hei! :)
Sper ca v-am atras atentia cu titlul asta, pentru ca e ceva destul de important.

O cititoare a blogului a primit un mail de la un oarecare Sorin care cica facea un sondaj de opinie - in legatura cu blogul meu -, in calitate de moderator. Sincer, nu stiu cine e, dar serios, nu ii raspundeti.
Si nu, nu zic asta pentru ca nu vreau ca voi sa ziceti ca nu va place blogul. Puteti sa spuneti asta, numai sa nu va apucati sa stati la taclale cu el, pentru ca nu exista nici un alt admin sau moderator al acestui blog inafara mea, a Laurei si a Ramonei si nici nu stiu ce vrea de la viata mea! :))

Vroiam sa fiu sigura ca stiti asta. Categoric voi anunta daca voi avea vreun alt moderator pe aici, desi sunt sigura ca asta nu se va intampla prea curand.

Sii, acum o sa ma intorc la Harry Potter, pentru ca mai am doar 25 de pagini si termin ultimul volum (dar nu o sa o fac inainte sa urmaresc noul episod din 90210 <3). E frustrant. Si nu exagerez, povestea este ataaat de imbarligata! Dar o sa va spun mai multe despre agonia mea cand voi scrie recenzia.

5 comentarii:

Parerea ta conteaza