vineri, 18 ianuarie 2013

In my mailbox.

 Heeei, ce faceti?
Am scapat de scoala, pentru doua zile. Cand ma gandesc ca acum doua saptamani leneveam pe canapea fara nici o grija si acum trebuie sa ma duc sa fac un proiect nasol la romana, imi bine sa... citesc! XD

Dar, sa nu uitam ca singurele lucruri care ne pot face ziua mai buna sunt cartile! Iar saptamana asta am primit niste carti pe care mi le doream de ceva vreme.

*scuze pentru lumina idioata, pentru umbre si calitate*


 De la Simona am semnele de carte de mai sus. Am facut un fel de schimb si patru din cele din imagine sunt facute de ea. Le ador, sunt ataaaat de superbe! Imi place Snape, haha.:D
Oricum, sunt tare fericita ca a acceptat schimbul pe care l-am facut, deeci: mersi!


 Cartea "Bad Taste In Boys" cred ca mi-o doresc de jumatate de an. Este magnificaaaa! Ador zombii. Plus ca arata superb, nu ma refer numai la coperta din fata, ci si la cea din spate. E asa subtire si draguta! Am primit-o de la o bloggerita din America careia ii sunt foarte recunoscatoare.
Si "My Chemical Mountain" am primit-o spre recenzie de la autoare. Pare asa geniala si inspirata!


 Harry Potter 6 si 7 sunt imprumutate de la doua prietene, deoarece, cum bine stiti, am o obsesie (mai) noua fata de cartile lui J.K.Rowling. Aproape am terminat Printul Semipur. Grr, nici nu vreau sa le termiiin, sunt mult prea bune!


 Nu prea se vede bine in imagine...
E un lant castigat tot pe un blog din America si primit direct de la autoare. Ciudat, pachetul a venit extrem de distrus, dar cutiuta in care era asta nu a patit nimic. Ce pot sa spun, am avut o saptamana norocoasa.:))


Si cartile de mai jos le-am castigat pe blogul asta. Dada, la un concurs de creatie! :>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cam atat. Voi ce ati mai primit?

2 comentarii:

  1. O Doamnee, cât de drăguţe sunt, mai ales semnul cu buhu :o3 Cine nu iubeşte bufniţele?
    Lectură plăcută, sweetheart :* :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-au ajuns semnele de carte nevatamate :D
    Glad you like them ^^

    Arata bine cele doua carti din strainatate. Lectura placuta!!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza