duminică, 27 ianuarie 2013

Olimpiada creatiilor - concurs

In timp ce ma mai pregateam pentru olimpiada la romana, mi-a venit o idee. Ma gandeam sa fac un concurs in care fiecare sa isi poate etala talentul la scris. 

Concursul s-ar desfasura pe etape; un juriu format din cativa membrii sa noteze compunerile si sa aleaga cine trece mai departe. Primul loc ar castiga o carte si, daca sunt mai mult participanti, poate adaug si al doilea premiu. Ar fi chiar dragut, mai ales pentru ca acum e perioada olimpiadelor.

Regulile

Compunerea sa fie de minim o pagina (fara o limita)
Compunerea sa respecte tema data si sa aiba doua moduri de expunere
O runda sa tina zece zile de la momentul in care tema este data
 
 Mi se pare destul de simplu si de distractiv. Desigur, nu o sa adaug o tema grea care sa necesite mult timp de gandire; ceva simplu. As dori intai sa stiu daca sunt doritori. Inscrierile tin pana pe 10 februarie si, daca avem 10 participanti, incepem!

21 de comentarii:

  1. V-R-E-A-U!Mai ales ca e o idee asa sweet!Deci ma bag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iiii! I'm in! Deabia astept! Super idee! :> ^.^

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne! Sigur ca vreau sa ma inscriu!

    RăspundețiȘtergere
  4. interesant concurs.si eu as vrea chiar daca nu cred ca am sanse de castig :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Tema este secreta (dar adevarul e ca inca nu m-am gandit la ea:)))

      Ștergere
  6. Ma inscriu si eu,cu atata scola,ceva creativ va fi binevenit.

    RăspundețiȘtergere
  7. O să mă înscriu şi eu, sper să reuşesc şi să scriu, dacă nu am inspiraţie nu ştiu ce o să mă fac.

    RăspundețiȘtergere
  8. I'm in!! :D E chiar interesanta ideea mai ales ca la liceu nu am mai avut timp de olimpiade. <3

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza