miercuri, 16 ianuarie 2013

Obosita si obsedata :)

Cred ca cele doua cuvinte din titlu ma descriu cel mai bine in momentul asta.
Desi scoala a intrat, din nou, in viata mea, ca un pumn dureros in stomac, asta m-a facut sa-mi fie si mai drag cititul, un loc in care ma pot refugia oriunde si oricand.

Parca profesorii abia asteptau sa inceapa scoala, sa sara pe noi cu teme, proiecte si ascultari. E nasol sa nu te mai poti trezi cand vrei tu, insa macar cititul ma relaxeaza mai mult ca niciodata si am ajuns sa citesc pana si in timp ce profesorii ne dicteaza. Harry Potter este o lectura superba si ador fiecare rand scris de Rowling. Doamne, si cat de frica imi e sa le termin, nu vreau sa ma gandesc ca acolo nu va mai exista un Neville neindemanatic si un Plesneala clasic!

Nici inspiratie nu am mai avut, asa ca in afara de recenzii si ce carti am mai primit, nu cred ca voi mai posta nimic. Trebuie sa ma reobisnuiesc cu ritmul asta si sa ma pregatesc psihic pentru doua luni neintrerupte de scoala.

Ah, nasol.

3 comentarii:

  1. Succes cu semestrul! Și am primit plicul de la tine. Săru`mâna pentru swag-urile dintre pagini!
    Uh, școala asta! O să îți duc dorul din cauza ei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te inteleg perfect! In vacanta nu prea am citit, dar de cand am revenit la scoala, imi iau cartea cu mine si citesc in ore, cand de multe ori ar trebui sa scriu! Succes cu scoala! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes cu scoala! Si eu obisnuiam sa mai citesc la ore :D Si acum mai citesc de fapt *cough* insa am cam terminat cu orele pe semestrul asta.. Urmeaza o luna minunata cu proiecte si examene. Abia astept libertatea.. din vara :)) Aproape ca uitasem ca am si o licenta de pregatit D:

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza