joi, 13 septembrie 2012

In my mailbox, again.:))

Se pare ca sunt mai " speciala ". Am doi postasi: unul de zi si unul de noapte.:))
Cel de noapte e mai generos.


5 semne de carte de la autoarea Emily White, 4 pentru voi si unul pentru mine + o scrisoare foarte draguta.<3


Cartea " The Secret of Spruce Knoll " de Heather McCorkle.
Este superba si a venit cu cateva swag items la care nu am putut face poza ( serios, lumina e foarte proasta ).

Chiar nu stiu ce sa citesc intai.:))
Oricum, curand o sa fac un concurs si cu cateva semne de carte.

Si nu uitati, participati la giveaway-ul de azi! :x Nu aveti nimic de pierdut. ^.^
 O seara placuta.

5 comentarii:

  1. Ti-au venit semnele de carte? <3 Ce taree! Si cartea pare geniala, sa vad acum de care te apuci prima data :)).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru semnele de carte sunt dragute foc si carte este minunata

    RăspundețiȘtergere
  3. Off eu inca mai astept sa imi vina semnele de carte desii cred ca e in zadar am inteles ca postarita mai incurca adresele deci 5 plicuri cu swaguri si tatuaje si multe altele pierdute in cine stie ce loc

    RăspundețiȘtergere
  4. oare cate carti ai pe lista de asteptare? ai de citit pt ceva timp de acum incolo!!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza