miercuri, 23 aprilie 2014

Doi ani, mii de carti (bine nu chiar dar stiti voi, are efect)

Update:
-primul concurs
-al doilea concurs

Luna asta se implinesc cei doi ani ai acestui blog si sunt ataaat de mandra de mine ca nu am lipsit niciodata de pe blog mai mult de o luna (si asta s-a intamplat doar anul asta!), am scris mereu cu placere si am citit entuziasmata comentariile voastre. Am trecut prin urcusuri si coborasuri, am primit sponsorizari si am colaborat cu mai mult oameni; pe scurt, am facut ceea ce imi place.

Pentru ca niciodata nu citesc posturile aniversare si ma plictisesc teribil, am sa sar peste asta. Vreau sa le multumesc mult tuturor cititorilor mei. Serios. Fara voi nu as fi continuat. Voi insemnati totul.

M-am gandit sa pun si niste statistici, poate va intereseaza. Nu stiu, pur si simplu imi place mie sa ma laud cu ele.

84496 de vizualizari de pagina
253 de persoane interesate
692 de postari
3206 comentarii (aici e partea voastra, va multumesc mult!!!)

Anul asta am avut o alta mare realizare, si anume canalul meu de YouTube, unde am 92 de subscriberi. Multu! :)

Scopul postarii asteia e, u know, sa anunt sarbatorirea. O sa fac concursuri, atat pe YT cat si pe blog, iar la postarea asta o sa apara update-uri unde o sa las link-uri cu concursurile care vor aparea. V-am pregatit suprize. Stay tunned!

9 comentarii:

  1. la multi multi ani sabri. Ei bine ma bucur sa vad realizarile tale furtunase si frumoase in blog. Sa cresteti mari impreuna si sa te dezvolti cat se poate de frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi anisori blogului Sabrina! :* Mult succes in continuare! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. LMA bloguşor! :) Şi felicitări pentru numărul de postări!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani, Sabrina! Succes mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu tot 2 ani am facuuut :3 yay. felicitari ptr realizari :* le meriti :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari pentru acesti 2 anisori si mult succes in continuare!! :D

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza