miercuri, 30 aprilie 2014

Citate pure si/sau perfecte

Heeei, in ultima vreme s-au strans cateva citate pe care simt nevoia sa le impart cu voi; unele sunt justificate, unele nejustificate. Va rog, cititi-l macar pe primul. E genial, e tot ce vreau eu sa spun. Enjoy!

"Nu voiam sa vad cum iubita mea si femeia aleasa de mine pentru frumusetea ei se va desface sau, cu ajutorul unei foarfeci, va fi desfacuta. O piatra de caldaram care se cuibarise in ea si-n acelasi timp va tasni din trupul ei, acea piatra de caldaram care niciodata nu va mai putea intra prin aceeasi deschidere in trupul ei. Si-apoi toate acele gemete de disperare, acele tipete de durere, tot acel sange, acele mucozitati, dar mai ales vulnerabilitatea mea la imaginea distrugerii sau a vatamarii pentru un timp indelungat a frumusetii, si dezgustul meu fata de aceasta, si remuscarea mea, neputinta mea, neputinta mea, protestul meu si dorinta mea de "inlocuire", asta este: in numele copilului strecurat spre afara, dorinta mea de-a nu fi obligat sa traiesc si dinaintea rupturii produse de capul meu impins catre exterior." -Rosu ucigas de Jeroen Brouwers

"Una dintre pancartele protestatarilor îmi atrage atenția. Homosexualitatea este lucrarea diavolului, scrie pe ea. Și din nou mă gândesc că oamenii recurg la diavol când vor să rezume lucrurile de care se tem. Cauza și efectul sunt inversate. Diavolul nu obligă pe nimeni să facă ceva. Oamenii fac anumite lucruri și pe urmă dau vina pe diavol." - Zi de zi de David Levithan

 "Cartile sunt asemenea unor fluturi. [...] Dar cartea nu are o singura pereche de aripi, ci sute, ca un semn ca ea te poate duce nu doar din floare-n floare in aceasta lume glorioasa, ci in sute de lumi locuite.Unele dintre ele seamana mult cu cea in care traim, altele sunt populate de fiinte care nu ni se arata decat in vide" -A patra inima de Mircea Cartarescu

"She was still crying as she dragged him into the storage room. The body left a trail of blood and chunks of brain on the carpet. Another mess to clean up." -Suffer the children de Craig DiLouie

Si, daca tot v-am lasat niste piese de arta, m-am gandit sa va las mai jos o melodie care m-a facut sa innebunesc. E perfecta, iar videoclipul este bestial (ahhh si ce bun e tipul ala, God).



PS: nu uitati ca sunt doua concursuri active pe blog, le gasiti aici!

Un comentariu:

  1. Al doilea citat mă ”atinge” cel mai mult. Pur și simplu descrie societatea atâââât de bine! Trebuie să citesc cartea aia, încă nu-mi vine să cred că uit de ea de fiecare dată când mă gândesc ce vreau să-mi cumpăr.
    Cât despre melodie, nu este genul meu. Videoclipul îmi aduce foarte mult aminte de Royals de la Lorde și m-am săturat de melodia aia. M-am îndepărtat de genul ăsa de muzică. 90% din playlistul meu e mai vechi decât mine cu cel puțin 5 ani.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza