duminică, 27 aprilie 2014

Currently reading

Nu stiu daca voi stiti dar eu, in general, am o problema cu cititul; ma apuc de prea multe carti odata. Sunt foarte mandra de mine ca nu mi s-a mai intamplat de anul trecut, dar iar am pierdut controlul; nu stiu de ce mi se intampla in perioada asta a anului, dar asa e. Prea mult stres, prea putin chef de lectura si dorinta de a ma apuc de altceva. Bine, acum nu e chiar asa.

OK, deci prima carte pe care o citesc e si prima pe care am inceput-o, si anume "Romanul adolescentului miop" de Mircea Eliade. Mi-a placut foarte mult inceputul, dar eu o citeam pe ebook si, dupa ceva timp, mi s-a blocat rau ebook-ul si mi-a pierit tot cheful. Alaltaieri am incercat din nou si a mers, asa ca m-am reapucat, dar sper sa o termin pana pe 20 mai, sau cand e termenul limita. Cum am mai spus, imi place pana acum.


A doua carte pe care o citesc e "Zile birmaneze" de George Orwell si, funny story, am citit cate putin zilele trecute si ma asteptam sa fiu la pagina 50 sau ceva de genul, iar apoi m-am uitat si am vazut 116. M-am intors cateva pagini, poate sarisem din greseala. Nope. Asa zboara pe langa tine cartile lui Orwell. Intr-un fel e trist.


Ultima carte pe care o citesc este "The strange case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde" si o citesc in engleza, dar o citesc foarte incet, pentru ca e grea si vreau sa fiu sigura ca inteleg fiecare propozitie. Mai am putin, 40 de pagini, dar merge incet rau; ma fortez sa citesc in jur de 20 de pagini pe zi si nu stiu de ce. E chiar interesanta si m-a captivat pana acum. Heh, vom vedea.


Cam asta e ceea ce citesc eu. N-am nici un plan dupa, dar cred ca dupa ce le termin pe astea trei - fara sa mai incep altele!! - nu o sa mai citesc nimic. Gen... nimic. Fratilor, e aproape mai. APROAPE MAI.
Exameneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:((((

Scuze. Dar asa imi tipa constiinta pe dinauntru.
VOI ce mai cititi?


4 comentarii:

  1. Keep Calm, man!
    Examenele nu o să te omoaore. O să intri unde vrei și apoi toată vara o să trăiești Yolo. (văzut. făcut. )
    Îmi place ce citești! N-am citit nimic de Orwell și mă simt așa de rău din cauza asta... :(( Meh, în fine, lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  2. In momentul asta citesc "Morometii", primul volum.
    Nu tre sa iti fie teama, examenul e foarte usor. Esti a 8a, nu?
    Eu ce sa mai zic? Mai am putin si dau bac-ul. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt a 8-a.
      Frate, in a 12-a ma sinucid.:)) Sunt genul care are emotii la cel mai mic eveniment, dar nici nu sunt fricoasa. Nu stiu cum sa spun:))

      Ștergere

Parerea ta conteaza