joi, 24 aprilie 2014

Concursul cel mai special dintre cele mai speciale (if that makes sense)

Primul concurs aniversar este unul sponsorizat de Libraria Online Libris.


Libris a fost primul meu sponsor, care a intrat direct in sufletul meu. Nu numai ca e cea mai comoda librarie online, dar are si transport gratuit si sunt o multime de promotii acolo. Cred ca de la Libris am cea mai mare colectie de carti. Si asta e parerea mea sincera; nimeni nu m-a pus sa spun asta.

Trecand peste palavrageala mea, m-am gandit sa organizez un concurs artistic, care sa va fie pe placul vostru chiar mai mult decat pe al meu. Plus ca nu se poate numi "cel mai special"... daca nu e, nu?

Premiul: un voucher de 30 de lei. Uau. Deja ma gandesc ce m-as rasfata cu el, daca as castiga. Dar stati linistiti. Nu veti fi amenintati de mine.:)

Ce trebuie sa faceti?
Puteti sa participati cu o fotografie, o opera literara (in proza/versuri de maximum 2 pagini) sau un desen. Sincer, chiar orice. Daca vreti sa participati cu o cutie de chibrituri, puteti. Bine, hai sa nu exageram.
Ce sa prezentati? Starea voastra sufleteasca din perioada asta. Poate sa fie bucurie, tristete, nostalgie, exaltare, nearabdare... aveti din ce alege. Sunt destule stari sufletesti. Sunt chiar curioasa cum va simtiti voi!

Cum va inscrieti?
Un simplu comentariu aici cu numele si un email la adresa "sabrina8_dulcik@yahoo.com" (chiar trebuie sa-mi schimb adresa, zau) cu numele si GFC-ul/ mail-ul cu care urmariti blogul meu. Evident, email-ul trebuie sa contina si creatia voastra, ca sa va pot valida inscrierea.

Cand se termina?
Ma gandeam sa nu-l fac foarte lung, dar nici sa va grabesc. Pana pe 5 mai, adica luni, dupa vacanta aia prelungita.

V-am plictisit?
LA MULTI ANI BLOGULUUUUI <3

11 comentarii:

Parerea ta conteaza