vineri, 14 martie 2014

Spitalul de nebuni scrie pe mine

cfcf?

Azi a fost cea mai yolo zi din viata mea si chiar simt nevoia sa va povestesc. Pun pariu ca o sa va amuzati! (daca nu, sry, i tried)

Ramasesem fara mancare si eram abia la a doua ora asa ca, azi, la scoala, eu si cu inca o fata (Anto) si un baiat (Edi) ne-am decis sa mergem la Mega Image-ul de langa scoala. Evident, nu aveam voie, pentru ca, stiti voi, e logic sa lasi copiii sa moara de foame. In fine. Am incercat sa iesim prin fata si gardianul nu ne-a lasat, asa ca ne-am decis sa incercam sa sarim gardul. Din pacate, gardul nostru este unul din beton si nu unul facut din bare, asa ca a fost si mai greu, iar Antoniei i s-a facut frica si a zic ca ne asteapta in curte. Edi a sarit primul si dupa am sarit si eu, iar el m-a prins, dar pana atunci deja aveam ganduri gen "O sa cad in cap si o sa mor" sau "Nici macar nu apuc sa dau examenul" dar totul a fost ok si am ajuns la Mega. Cand a trebuit sa platesc, am realizat ca mainile imi tremurau ca naiba si ca nu cred ca o sa reusesc sa sar inapoi. In cele din urma, am reusit, ceea ce a fost amazing, dar in acelasi timp imi ziceam ca sigur se va intampla ceva. Dar a fost ok.

Desigur, cand am ajuns pe coridor, directoarea era acolo si era pregatita sa ne ia la "trei pazeste", dar eu deja ascunsesem mancarea in hanorac asa ca nu ne-a prins. Dar da, daca ma prindea, nu stiu ce ma faceam.

Pe urma, la ora de fizica (la care, apropo, mi-a iesit media 8 pe primul semestru - prima mea medie de 8 din viata mea, lol) ne-a adus testele si eu am inceput sa ma cert cu profa ca de ce nu ni le da si i-am spus sa se duca naibii (dar in gand) si ca e o tarfa proasta (dar tot in gand), iar ea nu mi-a raspuns, deci am castigat disputa. A iesit bine, am luat nota 8 care e cea mai mare nota din clasa. Sinucidere.

In urmatoarea pauza, eu si cu cateva prietene ne-am decis sa chiulim in curta scolii (nu stiu ce am avut azi de am fost asa yolo), dar in acelasi timp se bateau niste copii cu apa asa ca ne-a prins si pe noi. Dar am avut 5 minute la dispozitie sa ma holbez, prin geamul de la parter al clasei a 5-a, la profesorul lor de religie care e asaaaaaaaaa de bun. E blond, slab si frumos si are o voce superba si cred ca o sa mor daca nu face si cu noi macar o ora!

Cam asa a fost ziua mea. Azi am terminat de citit Baltagul, care a fost chiar misto si ma reapuc de "De partea Chinei" de Ian Buruma, mai am 100 de pagini si vin cu recenzia. E chiar frumoasa, dar un pic plictisitoare.

Ati avut si voi escapade de copil nebun? Ce mai cititi?
DONE

4 comentarii:

  1. Chiar ca azi ai fost in stadiul YOLO :)) Am si noi escapade de copii nebuni. Nu ma intreba acum, ca nu-mi amintesc, dar chestia cu bataia cu apa se intampla de 2-3 ori pe an :)) Si de fiecare data cuiva i se scadea nota la purtare. Nu mie, pana acum :)) Citesc acum Morometii, volumul 2 :D Imi place, dar stiu ca devine plictisitoare mai incolo si parca nu-mi vine sa mai citesc. Baltagul mi-a placut si mie foarte mult <3 Hai cu recenzia aia, ca-s curioasa :3

    RăspundețiȘtergere
  2. In gimnaziu am chiulit cu o colega si am luat tramvaiul pana in parc. Nu stiu cum se facea, dar in tramvaiul ala era si mama. Eu nu am vazut-o, dar ea ne-a vazut. Seara m-a intrebat cum a fost la ora de romana (adica cea de la care chiulisem) si, in loc sa-i spun adevarul, am spus: "Bine... am spus niste poezii si am facut un comentariu". Dupa aceea m-a certat si pedepsit si yodal yodala. Acum cand ma gandesc imi vine sa rad :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciudata scoala mai ai. Nu ai voie sa iesi din curte pentru a te duce la magazin? La mine la generala aveam trei magazine langa noi si puteam merge la oricare, plus o gaura in gard (acum au renovat scoala deci nu cred ca mai exista gaura aia in gard).
    Nu eram cu chiulul in generala, cel putin din cate imi amintesc, am cam inceput pe la liceu :))

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza