vineri, 28 martie 2014

Recenzie: Zi dupa zi de David Levithan

 Carte oferita de Libraria Online Libris, o librarie online de unde puteti achizitiona o multitudine de carti. Comandati o carte online chiar de aici.

Recenzie

A este un adolescent care traieste in fiecare zi o viata diferita. O data la douazeci si patru de ore, acesta este "transportat" intr-un alt corp care-i apartine unei persoane, in care trebuie sa-si petreaca o zi prefacandu-se ca este acea persoana. Niciodata nu i s-a intamplat sa se trezeasca in acelasi corp sau sa stea mai mult de o zi in o singura gazda. Insa cand acesta se trezeste in corpul iubitului lui Rhiannon, o fata superba de care se indragosteste imediat, viata lui A se schimba. A incearca sa se apropie cat de mult poate de Rhiannon, dar nu a avut niciodata incredere in cineva si nu stie ce sa faca. Iar in incercarea asta continua de a se apropia de fata iubita, A incepe sa schimbe vietile unor oameni, printre care si a lui Nathan, care e decis sa afle cine si ce e A si sa-l distruga pentru totdeauna.

Nota mea: 5/5


Parerea mea

"Zi dupa zi" este o carte extraordinara. A fost fascinant sa ajungi sa cunosti oameni atat de diferiti, de la rockeri la tocilari, de la sinucigase la obezi, de la oameni sanatosi la unii bolnavi. Mi-a placut foarte mult acest lucru, deoarece nu stiai niciodata la ce sa te astepti cand terminai un capitol, iar A urma sa se trezeasca intr-un alt corp. Mi-a luat ceva vreme sa inteleg cum merge totul si am ajuns chiar sa ma obisnuiesc cu ideea, ceea ce a fost destul de ciudat. Dar, inainte sa incepeti aceasta carte, trebuie sa stiti ca este una trista. Este una foarte trista, care pe mine chiar m-a impresionat.

Rhiannon mi s-a parut femeia perfecta. A fost extrem de inteligenta si binevoitoare, dar a stiut si sa fie precauta si cum sa se descurce in diferitele situatii, intelegandu-l pe A si fiind mereu de partea lui. Ea a fost singurul personaj constant, in afara de A, care a aparut in carte. A mai fost si Nathan - care, apropo, mi s-a parut foarte interesant si simpatic, mai ales deoarece el chiar credea ca a fost posedat de un demon - dar el a aparut mai rar si nu prea l-a influentat pe A.

Chiar ma bucur ca "Zi dupa zi" a fost genul de carte realista (MA ROG, ignorand ideea ca exista un om care nu are corp si calatoreste in trupurile altora), deoarece sfarsitul nu a fost in nici un caz "si au trait fericiti pana la adanci batraneti". A fost exact ce mi-am dorit: ceva trist, real, care sa simt ca ma va influenta pe viitor si care nu are cum sa-mi placa. Este a doua carte a mea citita de David Levithan si nici acum nu m-a dezamagit. Un autor bun, care nu se remarca in mod deosebit, dar care nici nu te va dezamagi.

Daca doriti sa va achizitionati cartea "Zi dupa zi", comandati-o de pe o librarie online de aici.

7 comentarii:

  1. Am mai auzit despre cartea asta. Chiar m-ai pus pe gănduri, adică pare interesantă din câte am citit. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai am inceput-o si mi e pare geniala <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Sună atât de bine! Clar o să o cumpăr!
    Foarte frumoasă recenzia! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt atat de entuziasmata in legatura cu cartea asta mi-am luat-o pe Kindle in engleza si ma apuc sa o citesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am citit inca aceasta carte, dar tocmai ce am pus mana pe ea, asa ca in curand ma voi apuca de ea. Am auzit foarte multe lucruri bune despre ea si sper sa se ridice la inaltimea asteptarilor <3

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza