vineri, 7 martie 2014

Notice me senpai

Heeeeeei, ce mai faceti?
V-am batut o groaza la cap cu simularile mele, de cred ca v-ati saturat. Sunt convinsa. Dar, din moment ce v-am exasperat atata, am sa va spun si cat am luat si am incheiat.

Deci, in mod miraculos, am luat 8,5 la mate. Pentru mine, este ceva nou sa stiu cu adevarat la mate. Cand am inceput anul, nu stiam nici cat e aria triunghiului. Si vorbesc SERIOS.

Pe de alta parte, am luat 9 la romana, ceea ce e cam jenant, pentru ca eu sunt de olimpiada la materia asta. Nu stiu de ce sunt atat de handicapata. ^^

Tragand linie, cu media asta nu intru la ce liceu vreau. End of story.

Trecand peste, v-am spus ca nu am sa mai imi cumpar carti. Ei bine, stiti ce? NU POT! Frate, mi-am luat 6 fucking carti in cateva zile si nu stiu ce sa mai fac. Deja am nevoie de un nou raft si ai mei spun ca imi iau dupa examene, nu ca ar avea vreo legatura. Dar de, logica parintilor. Oricum, mi-am luat niste carti misto rau si o sa fac curand un book haul, dar am una imprumutata si vreau sa vi-o arat.

A, si azi mi-a luat un profesor cartea. Mi-a spus ca o sa i-o dea doamnei diriginte si ea daca vrea mi-o da si gen ma privea asaaa vesel si mandru ca ma baga in belele dar eu am fost gen "a, ok" si in pauza diriga a venit la mine cu cartea. Ce bine e sa ai ca diriginta profesoara de romana. Daca profesorii iti iau cartile in ora, ea ti le da imediat. Plus ca-i super de treaba. L-a prins pe un baiat prefacandu-se ca o f**e pe o alta fata (cu tot cu sunetele necesare) si a inceput sa rada, ceea ce a fost cam deplasat, dar tot ne-am amuzat toti rau.

Acum citesc "De partea Chinei" de Ian Buruma, o carte primita de la Editura Univers. E interesanta, pana acum, dar nu prea se intampla ceva anume.


Sunt plictisitoare? Spuneti-mi daca sunt plictisitoare. Problema e ca nu am nici o idee ce sa mai fac prin zona.
P.S.: nu uitati de concursul asta, inca mai e activ!

6 comentarii:

  1. Te stresezi prea mult cu simularile. In general au un nivel mult mai inalt decat examenul in sine. Eu cand le-am dat am luat o nota jenanta la mate, si totusi la examene a fost super ok. Trebuie doar sa fii atenta (ar fi bine daca mi-as urma si singura sfatul asta).
    Wow, pe bune? Ti-a luat cartea? Chiar nu-i inteleg pe oamenii astia. Un minut spun ca generatia noastra nu citeste nici un sfert fata de generatia lor, altul iti iau cartea.
    Imi place diriga ta, e chiar tare :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu (în mod extraordinar de miraculos) am fost prima în clasă cu singura notă de 9 la mate (9,10) și aș fi putut lua 10 la română dacă eram puțintel mai atentă la formarea subordonatei (9,60), dacă mă mențin, o să intru unde vreau. :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi in clasa s-a luat 9,05 la mate, aia a fost cea mai mare nota. Bravo, ai luat niste note extraordinare!

      Ștergere
  3. Felicitari pentru note si succes pe mai departe . Uite aici un giveaway cu 3 carti de Keri Smith http://book-and-stuff.blogspot.ro/2014/03/giveaway.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai luat note mari la simulare faţă de mine (ok, la mine asta a fost acum un an), dar am luat 7,4 la simulare la mate, iar la examen am avut surpriza că am luat 9,5. Deci, nu te stresa, o să fie mult mai ok la examen. Btw, la ce profil vrei să intri?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai luat note mari. Felicitări! Şi să ştii (dar probabil deja ţi s-a spus) simulările sunt mai grele decât examenele în sine, deci eşti awesome :).

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza