luni, 13 august 2012

Book Lovers Challenge - 9

Buna, prieteni!
M-am sculat cu noaptea in cap si am lenevit umpic prin camera.:)) Apoi am adormit din nou.
Duh! Cum sa nu dormi pe o asemenea vreme?
PS: curand vin cu o postare in rubrica " In my mail "!
Mda, deci acum tastez cu ochii inchisi, deci daca gasitit greseli, ma scuzati.:o3
BLC 9.

9. Poți să intrii în corpul unui personaj pentru două zile. Ce ai face în această perioadă, ce el/ea nu a făcut? Ce greșeală i-ai corecta și de ce? Ce schimbare ai face în viața ei/lui?

Pai daca as putea sa intru in corpul unui personaj pentru 2 zile, acela cred ca ar fi Juliette. In primul rand, m-as lua la bataie cu toti, le-as arde corpurile si i-as omori. Sadic? Pai ei fac cam acelasi lucru. Apoi m-as duce langa Warner si i-as arde o palma peste fata, l-as injura...si cam atat. :)) Greseli? As corecta faptul ca ii e frica sa raneasca oamenii care ranesc adica nu pot sa cred! Cat de stupid poate fi asta - sa iti fie mila de oamenii rai. Alta schimbare? Nu. As face cam acelasi lucru - as fugi impreuna cu Adam si am trai fericiti pana la adanci batraneti. The End.

OK, poate raspunsul meu e prea scurt, asa ca mai bagam unul :D Un alt personaj ales ar fi Max Ride, din cartea " Maximum Ride - Experimentul Angel ". Pai ce as face ar fi sa sterpelesc niste bani ( mai multi ) de la un om bogat si rau si as cumpara o casa retrasa, ascunsa undeva. Si acolo mi-as tine copii. As lua o masina de popcorn si un aragaz si asa sigur nu ar muri de foame restul copiilor din stol. Apoi as face o luuunga plimbare alaturi de aripile mele <3 Si sa nu uit, l-as saruta inca o data pe Fang. Oh, cu siguranta as face-o! Dar pentru toate chestiile astea...mi-ar trebui mai mult de 2 zile :))


Voi ce personaj ati alege?
Bye.:) 

2 comentarii:

  1. =)) ce dur e primul raspuns! Eu cred ca as alege sa fiu Rosie din "Suflete pereche". M-as duce si i-as spune in fata tipului ala cat de mult il iubesc <3.
    De-abia astept postarea cu "In my mail"! :)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza