vineri, 10 august 2012

Book Lovers Challenge! 6

Am sarit peste provocarea cu numarul 5, pentru ca nu prea am gasit un citat atat de bun pe care sa-l postez. Scuze. Oricuum, urmeaza provocarea 6.:)

6. Dacă ți-ai dori într-o zi să scrii o carte, care ar fi subiectul ei, și ce imagine ai dori să fie folosită pentru copertă? Arată-ne imaginea.
Paai sincer deja m-am apucat de o carte.:) Insa nu e mare branza pana acum :)). O sa va dau un scurt rezumat al ei.
Stacey si-a pierdut intreaga ei familie; intai parintii, apoi fratele. Singurii prieteni consta in grupul Necromantilor, unde Stacey isi pierde in mod normal timpul dupa ore. Insa lucrurile nu sunt tocmai normale cand esti rapita de un grup ce face experimente pe fiintele supra; iar cand te indragostesti de fiul sefului 'inchisorii', totul se duce de rapa. Dupa ce seful grupului de stiinta il prinde pe fiul lui, James, si pe Stacey sarutandu-se, acesta ia masuri - incearca sa o ucida pe fata. Insa Stacey supravietuieste miraculos si se duce in cautarea iubirii vietii ei, James. Oare va reusi dragostea dintre ei sa se pastreze intacta atunci cand Stacey afla ca mult iubitul ei e un inger...?
  Ce ziceeti?:) Eu una nu am facut o coperta sau ceva de genul, insa uite o imagine care ar caracteriza povestea:
...ignorati scrisul ci chestiile de pe coperta.:) Stacey, in mintea mea, cam asa arata.  
Oh, ce mi-as dori sa termin cartea asta! <3 

Un comentariu:

  1. Super! <3 Sunt singura care nu s-a gandit niciodata sa scrie o carte se pare ca:)). De fapt, am inceput si eu asa ceva, dar m-am lasat foaaarte repede de ea.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza