joi, 3 octombrie 2013

Update: grrrrhaaahff

Lol, cam sunetul asta il scot cand ma gandesc ca mai am un an de scoala.:))
OK, deci am dat toate testele predictive pe care le aveam de dat si, pentru ca nici macar nu se trec, profesorii s-au gandit sa nu ne anunte exact ziua in care dam, asa ca nu am putut invata la majoritatea. Am cateva profesoare care ne-au spus unele raspunsuri, altele au vorbit codat, ca sa se prinda doar unii de raspunsuri si, in general, a fost ok. Inca astept rezultatele, dar pana acum nu au fost prea bune :))

Postarile s-au rarit, majoritatea sunt programate (nu si asta), pentru ca reusesc din ce in ce mai rar sa intru. Am terminat doua carti si o sa apara curand recenziile, plus inca 2 programate. Si cartile pe care le-am terminat de curand - Casa Scorpionului si Cismigiu et comp. - mi-au placut enorm. Sunt printre cele mai bune de anul asta. Si eu care mi-am propus sa fac un top 10. Cred ca o sa fac top 100 sau ceva de genul:))

Acum citesc Jocul lui Ender, de Orson Scott Card, slava domnului. Am tot amanat sa o citesc, pentru ca e SF si genul asta nu e pe placul meu, dar cartea asta chiar imi place. Prea multe carti bune! Glumesc, nu, sa continue asa. Oricum, pe 1 noiembrie, din cate stiu eu, apare filmul si fratimiu mi-a promis ca ma scoate la film sa-l vad, ca el a citit aproape toata seria si i-a placut mult. Iei!

Um... nu cred ca mai am nimic de zis. Voi cum o mai duceti? Cum e scoala, ce mai cititi?

3 comentarii:

  1. Ştiuuuuu, şi eu postez mult mai rar acum. Ah! Cât de aiurea...
    În momentul ăsta citesc volumul doi din seria "Orcii". Mda, trebuie să mai citesc nişte lecturi şcolare, dar nu am chef x_x.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am iubit Cismigiu & comp.! La fel si Jocul lui Ender. Mult noroc in continuare cu scoala si toate cele ;p

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau și eu Cișmigiu et comp.! Succes la școală în continuare!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza