marți, 25 februarie 2014

ON THE WISH LIST!

Heeeei.
Anul trecut am reusit sa ma abtin timp de, sa zicem, 4 luni, de la cumparatul cartilor. Pur si simplu nu simteam nevoia. Dar, de cand am inceput din nou sa cumpar, mi-am redus portofelul la 0.

Ei bine, am gasit ceva ce, zic eu, ma poate motiva sa pastrez banii: seria Urzeala Tronurilor.
Daca mi-ati urmarit blogul, ati fi stiut ca am imprumutat de la biblioteca primul volum, pe acela cartonat si foarte mare. Ei bine, am citit primele 70 de pagini si m-am lasat de ea, pentru ca mi-era imposibil sa o citesc. Era prea grea. Da, stiu, o sa spuneti ca sunt superficiala si ca am fite si nu ar trebui sa conteze cat cantareste o carte, dar... conteaza pentru mine. Nu vreau sa ma chinui, in pat, seara, sa tin cartea. Asa ca m-am decis sa-mi cumpar editia de 2013, adica cea necartonata. Nu e muuult mai ieftina, dar e mai frumoasa si, desigur, mai usoara de tinut. Si vreau sa mi le iau pe toate 5 odata, pentru ca, stiti voi, sunt yolo.


Ce m-a motivat atat de mult?
Am vazut o multime de poze pe 9gag si site-uri de genul asta care laudau cartile, cum ar fi comparatia dintre numarul personajelor ucise din Harry Potter si din Urzeala Tronurilor. Imi plac cartile in care mor personaje, sunt mai captivante, mai triste. Si nu numai asta. Multi booktuberi au inceput sa citeasca seria si ei zic ca e misto. Nu pot sa concep ca eu, care citesc foarte mult, nu am sa citesc seria asta despre care se zice ca e foarte buna si dupa care s-a facut un serial (apropo, nu am vazut serialul).


Deci da. Din momentul asta, o sa incerc sa nu mai cumpar carti. Pana pe 2 iunie. Atunci e ziua mea; fac rost de bani, comand cartile alea si am terminat. Le-am gasit la 200 de lei, ceea ce nu e atat de mult, avand in vedere ca vor fi vreo 2000 de pagini. 10 lei pe suta de pagini. 1 leu pe 10 pagini. DE CE FAC CALCULELE ASTEA?!

Bine, maine ma duc la un anticariat. DUPA asta incepe pauza de cumparat carti. Promisss. A, si o sa fac un book haul curand, pentru ca am o multime de carti sa va arat. Stay tunned.

Un comentariu:

  1. Awww...îmi place idea ta. eu nu aş putea rezista câteva luni fără cărţi cumpărate, dar se vede că eşti ambiţioasă. Eu am volumul 1 şi 4 din Games of thrones. Îţi recomand şi Furtună pe Windhaven de Martin, care e super C:

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza