sâmbătă, 16 martie 2013

In my mailbox!

Saptamana aceasta mi-am comandat trei carti; Fericirea incepe azi, de Jamie McGuire a fost comandata acasa, iar primul volum din Vampirii Sudului, anume "Morti pana la apus" si "Atingerea mortii. Povestiri cu Sookie Stackhouse", ambele de Charlaine Harris, au fost comandate impreuna cu pachetul Vampirii Sudului al unei prietene.


Oricum, faza e ca Morti pana la apus o aveam deja, doar ca e distrusa. Cateva pagini sunt desprinse, colturile sunt indoite, iar coperta 4 nu este nici ea in cea mai buna forma. Per total, cartea, in editie de buzunar, arata ca naiba, pentru ca, exact ca o fraiera, am imprumutat-o la o groaza de persoane. Deci, avand doua carti, nu stiu ce sa fac cu cea distrusa. De aruncat nu ma lasa inima sa o arunc! Stiu ca nu e nici o persoana care si-ar dori o carte intr-o forma proasta, insa, totusi, daca e cineva pe aici care o vrea neaparat, fiind dispus sa o citeasca asa (pentru ca paginile nu sunt rupte), doar lasati intr-un comentariu email-ul vostru. O trimit cu cea mai mare placere, pe gratis.



Cam atat aveam de spus.^.^ Am citit jumatate din Atingere mortii, dar incerc sa ma abtin, pentru ca e o binecuvantare si nu pot sa o termin atat de tare! :))

9 comentarii:

  1. trimite-mio mie , am o prietena care are seria si o vrea romiii_94@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. nu o vreau eu de mult vroiam cartea asta te roggg bibi_dulcica13@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. te implor iti dau la schimb bound de jonna no napoli daca asta te convinge;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aș fi zis eu, pentru că am exact până la volumul 3 dar îi las pe cei care au fost primii! :)
    În fine, frumoase achiziții!

    RăspundețiȘtergere
  5. As fi bucuroasa daca mi-ai trimite-o mie. Nu am cumparat seria in editite de chiosc si as fi interesata sa o citesc.
    butter.fyes@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Lectură plăcută!
    Felicitări pentru motivația de a trimite cartea!
    Ești un exemplu. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. exact asa am patit si dar cu primele dpua volume:D mi le-au distrus cu totul:(si nici macar nu au avut bunul simtit sa-si ceara scuze:( asa ca am decis sa nu mai dau imprumut la toti,ci numai de incredere:D lectura placuta sa ai:* am si o intrebare?eu nu mi-ai luat volumul povestiri cu sookie pentru ca am citit ca e doar ce se intampla in celelate cart:D un rezumat:D insa te inbreb...spune ceva pe langa?alte amanunte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai, sa stii ca nu sunt amanunte vitale pentru serie, sunt doar chestii pe langa. Am citit doar jumatate, insa chiar si de pe-acum simt ca mi-a placut foarte mult. Incearca-o. Doar caut-o la reduceri, vezi pe elefant.ro, caci 30 de lei nu prea merita sa dai pentru 180 de pagini.

      Ștergere
  8. asta am si facut ieri toata ziu:D nu vreau sa dau chiar atat de pe:D si daca cumva mai doreste cineva primele doua volume din vampirii sudului(insa nu sunt in stare bune) trimiteti-mi un email pe just_fluffy94deea@yahoo.com.gratis:D chiar nam ce face cu el si sa le arunc nu ma lasa inima:D

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza