miercuri, 14 august 2013

30 days challenge, I'm a freak. #1

Am vazut challenge-ul asta de 30 de zile pe facebook, aici, asa ca m-am hotarat sa-l fac eu. Mda, fix acum ma apuc, cand o sa fiu plecata si incepe scoala. Dar suna prea bine si, din moment ce o sa-mi fie cam greu sa fac every day poza, m-am hotarat sa iau pozele de pe internet. 
In fiecare zi, timp de 30 de zile, trebuie sa pui o imagine ca raspuns la fiecare intrebare. Cel putin asa cred. Anyway.
O sa incep de astazi si am sa las aici imaginea cu toate intrebarile.


Day 1: The best book you read this year.
'What's left of me', categoric. Cartea asta e prea geniala si chiar am de gand sa o recitesc!


Care e cartea voastra preferata a acestui an? (daca va puteti decide!)

6 comentarii:

  1. Eu am mai multe :
    Iarba Mortii de Agatha Christie(6 povestiri)
    Penita otravita de Agatha Christie
    Masca mortii rosii de E.A. POE(4 nuvele)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ăăă, eu nu mă pot hotărî doar la una.. Cred că Orașul de sticlă...sau Insurgent. :)
    Poate mă bag și eu, dacă termin repede treaba cu Provocarea verii. ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Im.. Mare Tranquillitatis, fara dubii :) Alta provocare? :)) Ma mai gandesc :))

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza