duminică, 12 august 2012

Anunt :o3 + Book Lovers Challenge! 8


 Bunaaa.:o3
OK, deci as dori sa dau un anunt.:)
In curand o sa fiu plecata la maree! Asa, ca de sfarsit de vacanta. 
Inca nu sunt sigura, insa cred ca in curand o sa dau startul unui concurs de fidelitatee.
Primul concurs de fidelitate al acestui blog.<3
Inca nu m-am decis daca o sa fie o carte in romana sau in engleza, insa va fi o carte, pluus, probabil, si cateva atentii primite de la autori.
Oricum, fiti pe faza. Cine stie, poate o sa fie un concurs discret. Muahaha! >:) Pariez ca va gasiti voi cu un premiu un buzunar.:D 
Okok, hai sa trecem la treabaa! Provocarea nr. 8 din BLC.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

8. Prezintă-ne cartea ta preferată din copilărie și spune-ne de ce te-a impresionat așa mult. Dacă mai ai cartea, arată-ne o poză cu ea :).

Sincer, in copilarie nu eram prea devotata cartilor si nu prea ma pasionau. Asa ca nu m-am gandit niciodata care e cartea mea preferata. Totusi, a fost o serie e carti foarte, foarte frumoasa, anume Ciresarii. Am citit toate cele 5 volume lant si mi-au placut foarte tare. Eram indragostita de Tic si de Ursu, iar priceperea autorului in a creea mistere m-a facut sa regret ca am terminat atat de repede seria. O noua poveste lua nastere o data cu un nou roman. Copilul din mine adora sa tina cu Tic, cel mai mic dintre personaje, si cu micutul lui caine ( pe care am uitat cum il cheama, ma scuzati. :o3 ). Constantin Chirita era foarte destept. Stateam intr-o seara si ma gandeam...oare eu, cand voi fi mare, voi scrie o carte asa de buna ca el? Bineinteles, nu imi puneam intrebari de genul " oare voi termina cartea de scris " sau " oare va fi vanduta ", ci ma intrebam doar daca se va ridica la intaltimea standardelor creeate de Chirita. Cel mai mult mi-a placut cartea " Roata norocului ", volumul 3 mi se pare. 

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mda, deci asta a fost.:)
Daca ati citit si voi seria, cum vi s-a parut?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza