luni, 16 iulie 2012

Interviu cu Raine Thomas - Becoming

Tocmai ce am primit un mail foarte dragut de la autoarea Raine Thomas, 
care mi-a raspuns la intrebarile din interviu. 
Aveti mai jos interviul tradus, sinopsis-ul cartii si cateva imagini direct de la ea <3

Thank you very much, Raine!

1. Buna, Raine! Poti sa ne spui ceva despre tine si despre cartea ta " Becoming " ?
    Buna, Sabrina! Multumesc foarte mult pentru ca ma gazduiesti pe blog. Cat despre mine, ziua sunt planificator de nunta, iar noaprea un autor pentru adultii tineri. Sunt si o sotie si mama, deci viata pe aici este plictisitoare! Locuiesc in Orlando, Florida ( SUA ), deci intalnesc o multime de oameni interesanti ce calatoresc si viziteaza.

     Becoming a castigat de curand un premiu pentru " 2012 Best Sci-Fi or Fantasy Novel " la premiile UtopYA, ceea ce ma incantat enorm! Am publicat trilogia " Dughters of Saraquel " cu aproape un an in urma. Trilogia le are in centru pe surorile Amber, Olivia si Skye, ce in timp afla ca ele sunt jumatate ne-umane...jumatete Estiloriane. Seria este fantasy/romance YA, deci va puteti astepta si la niste personaje mascultine demne!

2. Cand te-ai decis ca vrei sa fii scriitor?
    Cred ca am stiut din clasa a 4-a ca vreau sa fiu un scriitor. Povestea mea a castigat un premiu la scoala, iar dupa asta am devenit dependenta! Scrisul a fost mereu important pentru mine si l-am folosit la fiecare servici pe care l-am avut.

 3. Unde iti gasesti inspiratia pentru romanele tale? ( daca nu este un secret ). Ai gasit-o vreodata in viata ta reala?
    Inspiratia ma loveste oriunde, oricand. Becoming a fost inspirat de o tanara de 17 ani cu care am lucrat acum cativa ani. Ca Amber, tanara aceea indurase o multime de greutati si se mutase de multe ori in viata ei. Am vrut sa surprind eroismul ei intr-una dintre cartile mele; astfel s-a nascut Amber Hopkins.
 
4. Seamana vreunul dintre personajele tale cu tine?
    Cred ca seman putin cu fiecare dintre personajele mele. Daca nu semana deloc cu mine niciunul, nu puteam sa ii scriu foarte bine!

5. Care este prima carte pe care ai citit-o?
    Cred ca prima carte pe care am citit-o a fost " Alba ca zapada si cei sapte pitici ". Imi amintesc cum stateam cu tatal meu si incercand sa citesc singura. A fost foarte rabdator cu mine!

6. Ai vreo carte favorita?
    Nu am o singura carte favorita, dar seria mea preferata este " In Death " de J.D.Robb. Am citit intreaga serie de cateva ori.

7. Daca ar fi sa pleci intr-o calatorie, ce carte ai lua-o cu tine?
    Nu as putea sa iau doar una! Mi-as lua Kindle-ul, care este plin cu carti. ( Asta probabil e trisat, dar are aceeasi marime cu o carte, nu? ).

8.Spune-ne un lucru care l-ai schimba la oamenii din ziua de azi.
     Asta e o intrebare grea. Mi-as dori ca oamenii sa-si schimbe gandurile in legatura cu autorii si publicatorii independenti. Noi muncim foarte mult la ceea ce facem si cand oamenii incearca sa ne diminueze munca noasra si spun ca noi nu ne platim cotizatia, ei bine asta e greu de ascultat.

9. Este vreun moment din viata ta care l-ai trai din nou?
    Oh, probabil ziua nunstii mele! Dupa un an de planificat, a mers foarte repede. Mi-ar place sa retraiesc experienta.

10. Ai vreun mesaj pentru cititorii romani? De ce ti-ai recomanda cartea?
     Mesajul meu este sa continuati sa cititi si sa incercati carti noi. Tara voastra este rumoasa si plina de oportunitati, deci savurati-o! Cat despre recomandare cartilor mele, as spune ca daca va place umorul, actiunea, romanta si barbati de plumb dupa care lesini, seria asta este pentru voi!

 Cartea ei de debut <3


O data la trei ani, Amber Hopkins explodeaza. Okay, nu o explozie ce te face tandari, dar oricum mereu doare ca in iad, iar viata ei devine un dezastru. Ea deja a avut 5 familii, iar acum face tot ce ii sta in putinta sa evite mutarea la o a 6-a familie.

Cum aniversarea ei de 18 ani se aproprie aceasta incepe sa se simta ciudat, in ea creste o energie puternica si asa se iveste dezastrul . Cand inevitabila explozie are loc , in viata ei are loc cea mai mare schimbare de pana acum . Acum nu invata doar despre sentimentele familiei ei adoptive si al prietenului ei cel mai bun Gabriel - ceea ce simt ei cu adevarat despre ea - dar descopera ca nu este singura, fara familie .

In primul rand va invata care este adevarul despre puterile ei : nu este cu adevarat om .

Amber trebuie sa Devina , transferandu-se intr-un alt plan de existenta si riscand sa piarda cea mai importanta relatie pe care a avut-o vreodata. Alegerea ei va avea impact pe viitor asupra intregii rase a unor vietati si o va pune in fata unui inamic ce va incerca sa profite de indoielile ei pentru a omori.

Acum e explozie este floare la ureche.

2 comentarii:

Parerea ta conteaza