duminică, 9 iunie 2013

Recenzie: Starters de Lissa Price

Dupa Razboiul Porilor, viata lui Callie s-a schimbat radical. Fara parinti si cu un frate foarte bolnav, aceasta supravietuieste cu greu lumii postapocaliptice, in care oamenii bogati detin puterea - ca de obicei - si cei fara casa si mancare sunt in stare sa omoare pentru ea. Singurii supravietuitori, inafara de adolescentii de varsta ei, sunt batranii, adica cele doua categorii de varsta care au primit vaccinul impotriva porilor. Insa Callie este decisa sa apeleze la singurul mod prin care isi poate salva fratele, adica Destinatii Splendide, sau banca de corpuri. Aceasta este de acord sa-si inchirieze trupul unei batrane ce doreste sa aiba putere si sa simta ca si cum ar fi tanara. Asa ca o face de 3 ori. Doar ca ceea ce nu stie Callie e ca, ultima inchiriere - cea de o luna, pe care nici macar nu o prevazuse - este facuta de o criminala care are de gand sa-i foloseasca trupul pentru a ucide. Callie, totusi, preia controlul asupra corpului ei in timpul inchirierii si afla tot ce este necesar, insa cu greu reuseste sa supravietuiasca in lumea bogatilor si este prinsa intr-o cursa mortala.

O carte perfecta! Nu i-am putut gasi nici un cusur, nimic. Callie a fost un personaj foarte special si mi-a placut ca a fost curajoasa, inteligenta si puternica, reusind sa faca tot ce e mai bun pentru fratele ei si pentru prietenul ei cel mai bun, Michael. O eroina perfecta pentru o carte perfecta.

Ce imi place cel mai mult la o carte e atunci cand nu are clisee. Nu am gasit nici unul la Starters si mi-a facut mare placere sa o citesc. Nu m-am putut opri si am terminat-o in doua zile, pentru ca mi-a captivat atentia din prima pana in ultima clipa, avand si suspans, dar si multa actiune; nu exista nici un moment in care te poti plictisi. Lissa Price a facut o treaba excelenta si cu conturarea personajelor, deoarece mi le-am putut imagina perfect. Sfarsitul mi-a placut foarte mult si as reciti aceasta carte inca o data. Mi-a placut foarte mult si ma bucur ca Editura Trei a scos-o si la noi in tara. Era si timpul sa mai primim si noi o carte publicata recent, despre care auzi mereu numai lucruri bune si pe care vrei sa o citesti neaparat, dar pe care nu poti.

Abia astept sa iasa si al doilea volum. Mi-l voi cumpara fara ezitare!