luni, 24 iunie 2013

Recenzie: Capcana de Sarah Wray

Carte oferita de Libraria Online Libris, o librarie online de unde puteti achizitiona o multitudine de carti. Comandati o carte online chiar de aici.

Tabara Sperantei este un loc de refugiu pentru copiii foarte destepti, care nu si-au gasit locul in societate. Luke este un baiat care indeplineste criteriile, asa ca este ales sa mearga in tabara, unde isi face mai multi prieteni, printre care si Natalie, fata pe care o cunoscuse cu mult timp in urma, si Matt, un baiat cu care se imprieteneste imediat.

Dupa ce ajung in tabara, Luke si Matt gasesc mesaje codificate. Nu stiu cine le-a trimis, insa se hotarasc sa incerce sa le decodifice si, cu ajutorul lui Natalie si a altor copii, reusesc sa afle ca acele mesaje sunt niste indicii catre o comoara ascunsa. Copii, vrajiti de ideea de a gasi o comoara, continua sa decodifice mesajele pe care le gasesc ascunse. Astfel, Luke o intalneste pe Star, o fata care pare interesata de el. Acestia se indragostesc unul de celalalt, insa dupa putin timp, Star dispare pentru 3 zile. Cand cei din tabara o gasesc, ea se afla intr-o stare foarte proasta - vanatai, zgarieturi, o coasta rupta -, astfel ca Star este dusa la spital. Insa si ceilalti prieteni ai lui Luke, printre care si Matt, incep sa se simta rau, asa ca sunt dusi acasa. Numai Natalie ramane alaturi de Luke, iar cei doi continua sa gaseasca indicii spre comoara. Dar atunci Luke incepe sa regrete ca a pornit pe urma acelei comori, pentru ca ce il asteapta la destinatie ii va pune viata in pericol...

Capcana este o carte captivanta si misterioasa, plina de intorsaturi de situatie si secrete ce asteapta sa fie descoperite. Este o carte foarte buna, ce pare a fi reala si care te tine fara suflare. Povestea este foarte interesanta si originala, iar personajele speciale impreuna cu actiunea constanta fac din Capcana o carte superba.

Personajul meu preferat a fost de departe Natalie, pentru ca a stiut sa se descurce in situatii-limita si, desi este personajul negativ (nu va spun de ce!), este unul foarte inteligent si special. Bine, am eu pasiunea asta pentru unele personaje negative, nu stiu de ce, dar Natalie a fost chiar buna. Cat despre Luke, el este un baiat cam natang, dar destept si sensibil. Luke si Natalie ar fi facut o pereche buna. Mai buna decat Luke cu Star.

In concluzie, eu am apreciat foarte mult aceasta carte si mi-a placut foarte mult. E bine sa dai, in sfarsit, de o carte fara continuari. Asta i-a adus un plus din partea mea. O recomand tuturor cititorilor care doresc o carte mai diferita, dar in acelasi timp speciala si buna.