luni, 1 aprilie 2013

(aproape) Un an!

Inainte sa va imbolnavesc de plictiseala cronica, m-am gandit sa va anunt.:)

Viata mea a fost ordinara. Pana acum ceva vreme, tot ce faceam era sa invat si sa dorm. Ma plictiseam pe parcursul zilelor de vara, stand la calculator cu orele fara nici un sens. Pana cand am descoperit bucuria cititului, bucuria pe care toti o impartasim. Suntem zeci de oameni, poate chiar sute, in lumea aceasta, care citim, citim cu adevarat si din placere, pentru ca nu e nimeni acolo care sa ne oblige sa o facem. Doar noi cunoastem placerea pe care o simtim atunci cand atingem hartia, atunci cand strangem in brate coperta moale si colorata a unei carti, atunci cand scriem o recenzie si cineva chiar se afla acolo ca sa o citeasca. Pana acum un an, nu stiam ca in lumea asta exista persoane care chiar apreciaza ce scriu unii autori mai necunoscuti si nici macar nu stiam de aceasta lume ascunsa, aceasta lumea care se afla chiar in nasul meu. Mi-am facut prieteni carora le sunt foarte recunoscatoare ca mi-au fost alaturi si am si obtinut cititori, fara de care nu as fi continuat.

Imi amintesc cum, fix cu un an in urma, saream de fericire cand vedeam inca un membru, inca un comentariu si inca o apreciere. Bine stie prietena mea, Andreea, cat o bateam la cap in legatura cu "noul si superbul" meu blog. Numai noi putem sa stim cum este fie cineva acolo cu care poti discuta despre noua carte pe care ai terminat-o, noul univers pe care l-ai abandonat. Acea senzatie cand mai ai putin si explodezi daca nu ii spui cuiva, acea senzatie care te face sa te dai cu capul de pereti pana intra pe mess persoana careia vrei sa te confensezi. Poate ca sunt singura de aici, si da, sunt o ciudata, dar daca voi cititi acum, aceste randuri, inseamna ca si voi sunteti niste ciudati, pentru ca ati ajuns pe acest blog - din intamplare sau intentionat - datorita sortii, care v-a dovedit-o! Ha, stiam eu ca sunteti niste ciudati!
Si ma voi asigura ca asa vom ramane.

Si eu ma mir de ce am scris.:)) Dar acum incepe partea tare.

Cred ca stiti deja ce premii voi oferi, poate chiar mai multe, pentru ca am mai primit, intre timp. O sa fac o alta postare, astazi, cu primul concurs din luna, primul concurs super ciudat al acestui blog super ciudat! (voua o sa vi se para normal, pentru ca si voi sunteti ciudati) Ideea e ca luna aceasta se implineste un an, nu astazi, dar vom sarbatori pe tot parcursul lui aprilie. Oricum.

Sunt ciudata.