duminică, 3 martie 2013

Zombie Apocalypse Challenge: Warm Bodies, filmul

Warm Bodies
- recenzie -

Acum cateva zile am discutat putin despre Warm Bodies, insa nu am facut o recenzie, asa ca m-am gandit sa fac una in cadrul "Zombie Apocalypse Challenge", organizata de blogul Aminei

Warm Bodies este genul de film care ar trebui sa fie horror si ingrozitor, insa care te face sa razi pana cazi de pe scaun. Desi zombie ar trebui sa fie infricosatori si sa te faca sa iti inchizi ochii la fiecare scena cu ei, in Warm Bodies, personajul principal, R, este un tip de treaba, care face glume pe seama lui si a situatiei lui. Inceputul te introduce incet in lumea lui si cumva iti da situatia de siguranta, cel putin mie, pentru ca personajul principal chiar este un zombie si nu se afla in pericol. Merge pe langa ceilalti "tovarasi" ai lui fara griji si, cand ajunge sa o cunoasca pe iubirea vietii lui, totul se schimb, iar R nu numai ca revine la starea lui de om viu, dar si reinvata sa iubeasca, o data cu ceilalti zombii din toata lumea. Povestea este una emotionanta si foarte interesanta, desi sunt destul de convinsa ca, atunci cand mori, nu te mai poti intoarce din morti. Dar nimeni nu poate stavili imaginatia, iar ceea ce a facut autorul cartii Warm Bodies - cartea dupa care a fost facut filmul -, Isaac Marion, este o poveste noua si originala despre zombii, una care categoric va va captiva!