vineri, 22 februarie 2013

Recenzie: Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere de Jennifer E. Smith

Dupa ce intarzie patru minute si pierde avionul, Hadley are norocul de a-l intalni pe britanicul Oliver, un baiat chipes ce asteapta avionul catre Anglia. Acestia isi petrec timpul impreuna, atat in aeroport, in asteptarea noului avion, cat si in el, unde Oliver reuseste sa-i distraga atentia fetei de la claustrofobie. Cei doi se despart atunci cand avionul ajunge in Anglia.

Hadley trebuie sa mearga la nunta tatalui ei cu o femeie pe care nici macar nu o cunoaste. Desi se asteapta ca totul sa decurga oribil, Hadley rezista nuntii si intregii zile si, in cele din urma, realizeaza ca femeia alaturi de care tatal ei va sta alaturi pentru tot restul vietii nu este atat de rea precum si-a imaginat-o si accepta sa ii mai viziteze. Insa, aparent, Oliver a venit in Anglia cu un alt motiv, iar cand acestia se intalnesc, din nou, Hadley este dezamagita de reactia lui atunci cand o vede. Crezand ca nu se vor mai revedea vreodata, fata se intoarce la nunta tatalui ei unde, spre surpriza ei, cateva ore mai tarziu, se intalneste cu baiatul visurilor ei, care ii mai acorda un sarut ce vesteste un nou inceput. Cine si-ar fi inchipuit ca 4 minute pot schimba totul?

Editura Epica a facut o treaba buna alegand cartea aceasta, pe care o recomand si eu din toata inima. Actiunea constanta te tine lipit de carte pana cand o termini, pentru ca mai apoi sa regreti ca ai facut-o.

De data aceasta, Hadley este o protagonista foarte curajoasa si ma bucur ca nu a trebuit sa-l lase pe Oliver sa faca primul pas si sa o caute. De obicei, eroinele sunt monotone si nu au pic de curaj, insa Hadley a tinut la Oliver si a recunoscut ca ii este dor de el, facand tot posibilul sa-l gaseasca. Asta m-a facut sa o iubesc si sa fiu mereu de partea ei. Cat despre Oliver, un tip genial, amuzant si dragut, care nu a asteptat ani intregi sa o sarute si a avut grija ca cei doi se vor mai revedea. Cat despre tatal lui Hadley, mi s-a parut un tata foarte bun si, desi la inceput a fost personajul negativ care le-a facut, si pe ea si pe mama ei, sa sufere, cu timpul am realizat ca nu trebuie sa-l urasc, pentru ca pana la urma a fost sincer si nu a ascuns faptul ca nu mai doreste sa fie cu mama lui Hadley.

Faptul ca aceasta carte se petrece pe parcursul unei singure zi este un lucru deosebit, pentru ca majoritatea cartilor se petrec intr-un timp indelungat, sarind peste unele momente. Insa "Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere" iti da senzatia ca nu ti-a scapat nimic.

5 stele pentru aceasta carte superba. ♥