vineri, 24 august 2012

Recenzie: Revelatia de Kelley Armstrong

OK, deci seria Fortele Raului Absolut e seria mea preferata.
Si am citit-o cu mult in urma, asa ca am facut recenzie la Invocarea. Dar recenzia este cam praf, iar eu nu accept recenzii praf. Asa ca mi-am improspatat memoria recitind - pentru a 3-a oara - Revelatia, cel de-al doilea volum.
Oricum, iubeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesc cartea asta.
O recomand oricui!:D

Chloe, Tori si Reachelle se gasesc inchise in spitalul-inchisoare al unui grup de savanti nebuni dupa incercarea de evadare nereusita. Cand Chloe vrea sa evadeze, cauta raspunsuri. Si asta gaseste pe calculatorul batranelului doctor Davidoff, fiind ajutata de un semidemon mort. Chloe afla ca cei 4 - Derek, Rea, ea si Tori - fac parte din experimentul Genesis II al Grupului Edison. Ei au fost modificati genetic si li s-au injectat puteri incontrolabile, astfel incat Chloe poate sa invie morti fara sa vrea si Tori sa arunce vraji fara incantatii. Mama lui Tori ii spune lui Chloe ca Simon * spoiler * are diabet. Ceea ce inseamna ca daca nu ia curand insulina, va muri. Atunci, grupul se duce pe urma lui Derek si al lui Simon, iar Chloe, cu ajutorul lui Tori, scapa din mana grupului. Urmatoarea zi se intalnesc cu cei doi si ei fug impreuna la prietenul tatalui lor, Andrew, care locuieste intr-o localitate aproape de New York. Desigur, pe drum apar noi obstacole - Derek se aproape-Preschimba, Chloe si Derek se despart de restul grupului, se intalnesc cu alti varcolaci. Dupa ce ajung acolo , cu totii se confrunta cu o noua batalie cu Grupul Edison si scapa. Andrew ii duce pe copii la o casa speciala de supranaturali razvratiti si totul se incheie.

Citatele mele preferate

" -Mi-a facut mare placere sa vorbesc cu tine, draga.
   Isi puse mana peste a mea si... trecu prin ea.
   Am sarit in picioare.
   - Imi pare rau, zise ea din nou.
   Expresia de pe chipul ei era atat de trista, ca as fi vrut sa-i spun ca era in regula, ca a fost vina mea. Dar mai inainte sa pot scoate vreun cuvant, ea disparu si tot ce am putut auzi a fost rasul din jurul meu, murmure de "nebuna" si "schizo", iar eu am ramas asa, in picioare, pironita de podea, pana cand Derek m-a luat de brat, strangandu-ma atat de bland ca abia l-am simtit. " - Chloe si o fantoma, intr-o cafenea.

" M-am caznit sa ma ridic si mi-am simtit picioarele inca apasate la podea... Acum am vazut de ce. Un cadavru se catara pe mine.
  Era cel din incaperea de alaturi, putin mai mult decat un schelet, acoperit cu haine si fasii de carne uscata. Suvite soioase de par i se lipeau in petice de teasta. Ochii nu erau decat doua gavane goale. Buzele i se dusesera de mult, lasandu-i craniului un ranjet permanent cu dintii putreziti.
  Cand am slobozit un scancet, s-a oprit si a incercat sa-si tina capul sus, craniul leganandu-se dintr-o parte intr-alta, orbitele cautandu-ma orbeste, falca deschizandu-se cu un gutural hrra-hrra-hrra. " -Chloe si un cadavru

" -Daca este orice ce as putea sa fac - stiu ca probabil nu e, dar..
  - Doar sa fii aici." - Chloe si Derek cand se Prechimba in varcolac.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Stiu ca primele 2 sunt prea lungi, insa nu m-am abtinut. Mi-au placut mult <3

Nota mea: 5++/5

Doamne, deci Kelley este ataat de talentata! Iubesc, iubesc, iubesc modul ei de a scrie. Niciodata nu am mai recitit vreo carte. Insa am ajuns la a 3-a oara cu seria asta. Toate personajele sunt foarte bine conturate, mai putin Tori, Victoria. Nu prea stiu cum arata, insa am putut sa mi-o imaginez. Mi-au placut cel mai mult momentele lui Choe de groaza, cand invie lesuri. Stiu, stiu, sadic, insa in modul in care Kelley ne descrie, nu m-am mai satura niciodata! Nu stiu ce sa mai zic, cartea asta e mult prea geniala. Kelley are un fel de a scrie rejer si totodata complex, cu multe detalii semnificative. God! <3