luni, 2 iulie 2012

Recenzie: Mort de-a binelea de Charlaine Harris

Tocmai ce Jason a devenit teriantrop si s-a obisnuit cu banalele activitati ale vietii supranaturale, si e si rapit. Sookie Stackhouse, sora lui, sare in cautarea lui si e uimita sa afle ca tot orasul e binevoitor. Dupa ce se fac nenumarate cautari prin padurea de la marginea casei lui Jason si nu se intampla nimic, Sookie se decide sa apeleze la ajutorul teriantropului Calvin Norris. Fara prea multe complicatii si detalii, Sookie il gaseste pe Jason inchis ( si infometat )  intr-o baraca din orasul teriantropilor. Este volumul cu cel mai mult romance, dupa parerea mea [ Sookie continua sa se intalneasca cu misteriosul ( superbul, magnificul, genialul, desteptul etc. ) Eric], iar asta o ridica, din nou, la nivelul asteptarilor mele. Bravoo, Charlaine Harris!

Nota mea: 5/5 ( v-ati obisnuit, nu? )

"Mort de-a binelea" parca e scrisa dintr-o bucata. Poti citi din ea pana nu mai poti, pentru ca ai senzatia ca totul se desfasoara in fata ta, in cateva minute, iar tu poti numai sa asisti, nu si sa intervii. Desi Harris m-a cam torturat un pic cu suspansul si tot tacamul, nu pot sa spun ca nu mi-a placut, pentru ca sunt moarta dupa cartile autoarei asteia si nu pot sa cred cum un om poate sa scrie atat de bine si sa se si mentina la acelasi nivel, nefiind previzibila. Pur si simplu perfect, al 5-lea volum m-a fermecat total si, chiar daca nu a fost cea mai buna dintre toate cartile din seria Vampirii Sudului, tot a fost foarte buna si nu pot sa nu o recomand tuturor. Exact ca si in celelalte recenzii, cititi Vampirii Sudului, cititi cartile, pentru ca, inafara de cateva nopti nedormite, nu aveti ce pierde. Plus ca va pot garanta dependenta!