luni, 23 iulie 2012

Recenzie: Categoric Moarta ( 26 )

Am terminat de citit acum ceva vreme cartea asta, doar ca urasc sa fac recenzie la cartile lui Charlaine Harris. Pur si simplu au o actiune foarte amestecata si invartita si foarte multe dealii :))

Deeeci se pare ca Sookie si-a gasit un nou iubit, pe enormul ( si superbul ) Quinn, un teriantrop-pantera.Si cand verisoara ei vampir, Hadley, moare, Sookie intra in posesia unei mosteniri foarte mari. Ajunsa acolo, o are ca vecina pe Aminda, o vrajitoare. Aceasta o ajuta pe Sookie sa impacheteze si sa sorteze, pana cand Quinn intra pe usa, iar Aminda pleaca. Imediat dupa, 7 varcolaci ii ataca si ii rapesc. Acestia evadeaza si afla ca adevaratii lor rapitori sunt parintii lui Debbie Pelt, fata-teriantrop ( v-am zis ca nu mai folosesc cuvantul ala!! :)) ) care a fost omorata de insasi Sookie, insa in legitima aparare, spune ea.Dupa ce Quinn si ea scapa, acestia se pregatesc pentru o intalnire cu regina si regele vampirilor. Acolo, are loc o batalie, regele nevrand sa se casatoreasca cu regina. Multe, multe detalii, mai bine cititi cartea! :))

Parerea mea:

Si uite ca am ajuns si la al saselea volum, care se termina cu bine. Abea astept sa vad ce se va intampla in continuare cu relatia lui Sookie si Quinn. Per total, cartea mi-a placut, desi ma chinuiam sa o termin cat mai repede pentru a putea citi Maximum Ride. Deeci da, cititi cartea, daca nu cumva pana acum v-ati plictisit de celelalte 4 volume. Eu, trebuie sa marturisesc ca m-am plictsit umpic, dar, din moment ce am cam toata seria, o sa o termin :))