sâmbătă, 9 iunie 2012

Recenzie: Chimie Perfecta ( 15 )

Tocmai am terminat de citit aceasta carte (Doamne!) si mi s-a parut fabuloasa...

Pai e vorba despre relatia cea mai populara si perfecta fata a liceului, Brittany Ellis si unul dintre cei mai duri baieti ai orasului, Alex Fuentes, ce face parte din banda Latino Blood. Insa cei doi, dupa ce sunt obligati ca la ora de chimie sa fie parteneri si trebuie sa faca un proiect despre incalzitoarele de maini incep sa se cunoasca si afla unul despre celalalt lucruri contrare aparentelor. Brittany nu este asa de perfecta, si chiar din primele randuri ale cartii aflii ca de fapt totul este de fatada - are o sora handicapata ( suna cam ciudat, hai sa spunem blonava mintal ) de 20 de ani, un tata caruia nu ii pasa decat de afacere si o mama care are destul de des accese de criza. Insa se pare ca nici Alex nu este ceea ce se crede - un drogat. Cand cei doi incep sa se apropie si incep sa simta ceva unul despre celalalt, luna se intoarce cu susul in jos. Nu o sa va dezvalui secretul, caci astfel va voi strica cheful de a citi, nu?

Nota: 5++++++/5 ( :)) )

Parerea mea: Pe langa faptul ca personajele sunt ataaat de asemanatoare, acestea sunt in acelasi timp la poli diferiti. Amandoi au necazuri - tatal lui Alex a murit cand el avea varsta de 6 ani, iar Brittany are o familie destul de groaznica -, dar si avantaje.Relatia lor este foarte stransa si destul de curand, cei doi incep sa se cunoasca. Nu am mai citit de o groaza de timp o carte atat de buna si nu regret ca am luat-o fix inainte sa inceapa reducerile. Ati auzit? Nu regreeet, asa ca faceti tot ce va sta in puteri ca sa puneti mana pe cartea asta! Iar felul lui Simone Elkeles de a scrie m-a cucerit complet - pe langa faptul ca foloseste niste expresii destul de extravagante si include destul de des cuvinte/expresii din limba mexicana. Scenele de iubire dintre Brittany si Alex sunt, intr-adevar, destul de exagerate, insa sunt pliiine de pasiune si am iubit cartea asta pana la ultimul cuvintel. Pot sa spun ca este cam singurul sfarsit de carte care chiar intrece sfarsitul cartii Eve ( recenzie aici. ), insa spre deosebire de Eve, Chimie Perfecta nu m-a plictisit nici o secunda si am reusit sa citesc cartea asta in cam 3 zile. Nu am ce spune, a fost chiar...perfecta.