joi, 24 mai 2012

Recenzie: Semnul de P.C. Cast si Kristin Cast

Zoey Redbird are, aparent, o mama naspa, o cea-mai-buna-prietena foarte naspa si un tata vitreg ABSOLUT naspa, obsedata dupa nu-stiu-ce-adunatura de tipi ai lui Dumnezeu. Viata ei normala ia sfarsit in momentul in care e Insemnata de nu stiu ce Vanator. Zoey fuge de acasa la bunica Redibird si este prinsa intr-un " ritual " cherokee in care ajunge sa vorbeasca cu zeita intunericului, Nyx. Zoey lesina, trezindu-se in Casa Noptii, unde afla ca mentorul ei va fi Neferet. Aici este spatiul principal al actiunii, unde descopera noi secrete, unde isi face prieteni si unde afla un adevar despre ea insasi ingrozitor: sangele e gustos, si ii place. In timp ce Heath, fostul-iubit ( dupa cum sustine ea ) o urmareste, cel mai sexy tip din Casa Noptii o urmareste. Insa si el este urmarit, la randul lui, de personajul negativ: Afrodita, o tipa rea si fitoasa, care la sfarsit isi pierde dreptul de sefa " Fiilor si Ficelor Intunericului ". O sa citesc in curand si volumul 2, Tradarea, pentru ca Semnul a fost supeeerb :x

Nota: 3/5

"Semnul" este o carte plina de actiune si mister, care are si un avantaj foarte mare: coperta superba. Din pacate, continutul nu este asa de "frumos", ca sa spun asa, pentru ca limbajul din aceasta carte este unul care m-a deranjat, mi s-a parut ca dialogurile erau seci si parca dadeam de clisee la fiecare pas. Probabil ca nu voi continua lunga seria; nu pot sa spun ca a fost o carte oribila, dar nici ca a fost pe-aproape de una care sa ma multumeasca. Aveam asteptari mari de la ea si m-a dezamagit. Nici nu stiu de ce toata lumea lauda "Semnul".