duminică, 13 mai 2012

Recenzie: Pe jumatate moarta ( 6 )

Recenzia contine spoilere.

Sa o luam cu inceputul. Povestea a fost destul de interesanta si m-a captivat instantaneu, insa mi s-a parut ca inceputul a fost prea bursc. Desigur, a fost mult mai bine decat un inceput lung si plictisitor, cum am intalnit la alte carti. Madison pare o fata care ar risca pentru altcineva pe care nu cunoaste. Insa as fi vrut de la inceput mai multe detalii in legatura cu moartea ei. Mi se pare ca unele personaje sunt prea mult exploatate,  in comparatie cu unele care apar rareori, si desi sunt, ca importanta, personaje-principale, acestea devin episodiale. Kairos, Barnabas, Ron, Nakita, Josh... toti. Imi place profunzimea scriitoarei, asta m-a captivat. Si, Slava Domnului, cand Barnabas s-a intors intoarce, impreuna cu Ron, confruntarea finala a inceput. Kairos, cronometrorul intunericului, care a ucis-o o data pe Madison este hotarat sa o ucida si pentru a doua oara ca sa-si recupereze amuleta care ii poate aduce nemurirea. Insa povestea a luat o intorsatura ciudata. Nakita, care cu putin timp in urma dorea sa scape de Madison, a venit de partea ei, iar Kairos a fost ucis.

Cartea este frumoasa si are un subiect inedit, pe care nu l-am mai intalnit in alte carti. Insa este mult prea scurta si nu ai timp sa te acomodezi cu personajele si cu actiunea. Madison este un personaj interesant, ce are si multe defecte, dar si multe calitati, iar in situatiile-limita a dat dovada de curaj si a reusit sa faca din povestea ei una cu final fericit. Nu spun ca m-a impresionat cartea, insa nici nu mi s-a parut foarte proasta, asa ca am sa ii dau 3/5, pentru ca merita. Totusi, din pacate, nu ma face sa astept cu nerabdare volumul 2. Pacat.