duminică, 20 mai 2012

Recenzie: Crescendo

Linistea pare ca a cuprins orasul si Nora e in siguranta alaturi de Patch, insa adevarata provocare nu consta in certurile disgatioase pe care le are Nora cu Marcie Millar ( hihi, asteas-s partile mele preferate ) si nici noul-vechi-cel-mai-bun-prieten al Nore, Scott. Personajul negativ este mai aproape de Nora decat poti crede. Se pare ca Vee, personajul meu preferat ( Vee = euu! categoric ) isi gaseste un iubit ( da,daa!! ) si anume prietenul misterios si chipes al lui Patch. Nora innebuneste cand il vede pe Patch iesind de mai multe ori cu Marcie si incearca sa-i urmareasca, insa nu merge prea bine. Mai mult, cand aceasta primeste un  mesaj cu un inel " Mana Neagra ti-a omorat tatal " incepe sa-l banuiasca pe Patch. Si da, Patch i-a omorat tatal. Cand Nora se strecoara in casa lui Patch, cineva planteaza o bomba si incearca sa o omoare. Cine e acela? Rixon. ( da, daa, poate din cauza lui Vee se afla Nora in pericol, darr...) Nora scapa cu viata, iar Rixon fuge, insa adevarata drama e ca ea este sora lui Marcie...( nuuhu! )Iar nenorocitul de tata al lui Marcie este si tatal ei.. Sfarsitul...Patch declara ca o iubeste pe Nora si cade iarasi...( ohh, ce sweet! ) insa se pare ca aventura celor 2 nu s-a terminat. Nu inca.

Ok, sfarsitul e de milioane. Si cel mai naspa e ca tatal lui Nora incearca sa il omoare pe Patch. Sincer acum, toata familia Millar e -.-" naspaa. Abea astept sa apara si "Tacere" la noi in tara, ca sa nu mai vorbim de " Finale " ( titlu in engleza ). Desi mi-as fi dorit sa fie mai multe faze de iubire intre Vee si Rixon ( defapt, intre Vee si oricine :)) ), cartea asta este minunata din toate punctele de vedere. Va sfatuiesc sa o citit, nu aveti ce pierde!