duminică, 20 mai 2012

Recenzie: Caderea ( Cele noua vieti ale lui Chloe King #1 )

Daa, am revenit cu o noua prezentare. Desigur, ma refer la Caderea, de Liz Braswell ( alias Celia Thomson ), o carte destul de frumoasa, a careia am cumparat si volumul 2 si abea astept sa-l citesc. Soo, let's start :>!

Pai, ce pot sa zic, Chloe e o fata normala pana in ziua cand implineste 16 ani. Dar de ce doar pana acum? Pentru ca se hotarastea ca, de ziua ei, sa chiuleasca si sa faca o mica escapada pana la cel mai inalt turn din San Francisco. De acolo, printr-o simpla joaca, aceasta cade din turn si...invie. Cand am citit prima data, a fost ceva de genul "whait, that?! acum e o carte cu zombi?" dar nu, aparent isi pierde una din cele 9 vieti. Tare, nu? Insa la ceva timp dupa cadere lui Chloe incep sa i se imbunatateasca simturile: poate auzi, lupta si sari de pe blocuri fara nici cel mai mic efort. Si se pare ca nu numai simturile i se imbunatatesc, ci si flirtul. Reuseste sa-i atraga pe doi tipi chipesi, unul ciudat, pe nume Brian si pe cel mai tare tip din scoala ei, rusul Alek. Insa cand, in noapte, Chloe incepe sa fie urmarita de un soi de om la fel ca ea, cu coada si gheare, aceasta incepe sa-l banuiasca pe Brian. Avand doua relatii in acelasi timp, Chloe devine dezorientata si incepe sa piarda totul: pe cei doi prieteni ai ei, Amy si Paul ( care, daa :x sunt un cuplu ), pe cei doi baieti de care e indragositita si mai ales viata, dupa ce e atacata de mai mult ori de Ordinul A Zecea Lama. Povestea se imbarliga si mai mult cand mama ei ii interzice sa mai iasa din casa inafara orelor, iar sfarsitul...ce pot sa zic. Mult prea genial. O sa va las pe voi sa-l descoperiti, nu va stric eu bucuria ^^.

Nota: 4/5

Parerea mea: subiectul cartii este peste poate interesant si imi place mult paranormalul combinat cu romance, insa la un moment dat cartea se bazeaza strict pe problemele de dragoste ale fetei si mi-as fi dorit sa fie vorba mai mult despre cum se transforma in pisica.

Sper ca v-a placut recenzia mea ^^